Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر کرمان گفت: در نخستین جلسه شورای شهر نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر کرمان به نام دانشمند شهید فخری‌زاده بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

محمد فرشاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار داشت: نام و یاد شهدا هیچ وقت فراموش شدنی نیست و راهشان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نام‌گذاری خیابان، میدان و معابر شهری به نام شهدا کوچکترین کاری است که می‌توان در مقابل آن همه عظمت انجام داد گفت: در نخستین جلسه شورای شهر کرمان نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر کرمان به نام دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده بررسی می‌شود.

رئیس شورای شهر کرمان با بیان اینکه در این نام‌گذاری پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و سپاه ثارالله استان کرمان نیز مورد نظر و اهمیت است افزود: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین مجموعه شورای شهر، شهرداری و این نهادهای انقلابی وجود دارد و از نظرات آنها استفاده می‌کنیم.

فریاد مرگ بر اسرائیل در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده از مزار حاج قاسم طنین‌انداز شد‌پیام رهبر انقلاب در پی شهادت فخری‌زاده: پیگیری مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت در دستورکار قرار گیردشکی نیست که رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده نقش داشته است

به گزارش تسنیم بعد ازظهر جمعه هفتم آذر‌ماه عناصر تروریست مسلح، خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند که در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها دانشمند هسته‌ای کشور محسن فخری‌زاده به‌شدت مجروح و بیمارستان منتقل شد.

متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیای ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده آمده است "دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری‌زاده به‌دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به‌خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست".

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان شهید فخری زاده استان کرمان شهید فخری زاده شهید فخری زاده محسن فخری زاده شورای شهر شهر کرمان نام گذاری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم