Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@13:30:11 GMT

مهاجم جدید جایی در اندیشه‌های یحیی ندارد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۶۰۵۷

 به گزارش جام نیوز، یحیی گل‌محمدی در بازی با نفت مسجد سلیمان سعی داشت ترکیب بازی فینال لیگ قهرمانان اسیا را تست کند و با کنار گذاشتن امیری و پهلوان سبک جدیدی از بازی را پیاده کرد. نکته عجیب ترکیب پرسپولیس بازی دادن به هر سه هافبک دفاعی تیم و استفاده از مهدی عبدی به عنوان تک فروارد در نیمه اول بود.

 

سیستمی که با سبک بازی فعلی پرسپولیس تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یحیی می تواند با همان ترکیب همیشگی پا به میدان گذارد اما برای چینش مهاجمانش تردید دارد. برای بازی با سبک ۲-۴-۴ یکی از هافبک های دفاعی باید روی نیمکت بشیند و به جای آن یه مهاجم به میدان رود. سیستمی که با آرمان رمضانی تکمیل خواهد شد اما به نظر می‌رسد این مهاجم بلند بالا جایی در اندیشه های یحیی ندارد و حتی در بازی با نفت مسجدسلیمان هم نمی‌خواهد به او در ترکیب اصلی بازی دهد. آرمان روی توپ‌های هوایی مهاجم خطرناکی است ولی یحیی از مهاجمانش پرس دفاع حریف و دوندگی بالا می‌خواهد و همین دلیل مهمی برای بازی ندادن به آرمان رمضانی است.

خبر ورزشی 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آرمان رمضانی رمضانی نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس

مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال را در دوران بازی همیشه درون دروازه و با پیراهن دروازه‌بانی دیده بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که عجیب‌ترین نقش او را در زمین فوتبال نشان می‌دهد. روزی که عقاب آبی‌ها مهاجم شد!

در دهه ۷۰ به مناسبت ورود آزادگان جنگ ایران و عراق به میهن، یک بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

در آن روز مرحوم ناصر حجازی به حرمت پیشکسوت خود فرامرز ظلی داخل دروازه نرفت و با شماره ۹ در خط حمله بازی کرد تا احترام به بزرگتر و پیشکسوت را به زیبایی نشان دهد.

دیگر خبرها

  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • آرمان صالحی: والیبال یک ست نیست/ نباید خودمان را ببازیم