Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:16:00 GMT

آماده سازی فازهای مختلف شهرجدید هشتگرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۶۰۹۱

آماده سازی فازهای مختلف شهرجدید هشتگرد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مجتبی مدیر رنجبر» در گفتگو با رادیو البرز اظهار داشت: شهر جدید هشتگرد به ۸ فاز تقسیم بندی شده است که در فازهای ۴، ۷ و قسمتی از فاز ۳، مساکن مهر اجرا شده است.

وی با اشاره به بخشی از پروژه‌های فنی و اجرایی که در فازهای مختلف شهر در حال اجرا است گفت: پروژه‌های مختلفی با کاربری آموزشی، مذهبی، انتظامی و ورزشی در سطح شهر اجرا شده است که می‌توان در این میان به احداث ۲۸ باب مدرسه ۱۲ کلاسه با ۴۰ هزار متر مربع زیربنا، ۱۰ مسجد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رنجبر با بیان اینکه خوشبختانه برنامه‌های روبنایی و آماده سازی شهر طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است، گفت: مسکن مهر از سال ۸۶ آغاز شده که در زمان حاضر بخش تکمیلی و آماده سازی آن با ۵ پیمانکار و صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

معاون فنی و اجرایی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با اشاره به اینکه تمام خدمات مربوط به متقاضیان مسکن مهر در این شهر الکترونیکی و غیر حضوری انجام می‌شود از متقاضیان مسکن مهر خواست تمام خدمات شامل فروش اقساطی، نقل و انتقال، واگذاری عرصه، استعلام بدهی مسکن مهر این شهر را از طریق سایت www.emehr.ntdc.ir انجام دهند.

48

کد خبر 1460659

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم

شاه زلینا نماینده نخست‌وزیر مالزی در راس هیئتی در سفر به کابل با معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان دیدار کرد.

وی هدف از این سفر را گسترش روابط با طالبان عنوان کرد و اظهارداشت: مالزی آماده همکاری با طالبان در بخش‌های مختلف است. 

وی افزود: طالبان باوجود تحریم‌های موجود، پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است، اما رسانه‌های جهانی در تلاش کم جلوه نشان دادن این پیشرفت‌ها هستند.

عبدالکبیر در این دیدار با اشاره به تأمین امنیت کامل در افغانستان، از دولت و شهروندان مالزی دعوت کرد در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر