Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی در خصوص انتقام ترور شهید فخری زاده، اظهارداشت: همانطور که سرلشکر سلامی فرمود: انتقام‌ها به موقع خودش به بهترین وجه گرفته می‌شود، اما رسالت شما رسانه‌ها فراتر از اینهاست.

وی افزود: آنچه را امروز باید مطالبه عمومی مردم منطقه کنید محو رژیم صهیونیستی و انجام عملیات بزرگ برای آزادی فلسطین است نه یک مقابله به مثل و بس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نقدی گفت: تا آمریکا و صهیونیست‌ها در این منطقه هستند نه می‌گذارند اقتصاد کشورهای ما سر و سامان بگیرد و نه می‌گذارند دانشمندان کشورهای اسلامی مرزهای دانش را بشکنند و نه می‌گذارند کشورها امنیت و آرامش داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه حیطه تجاوز صهیونیست‌ها فقط مرزهای امنیتی و نظامی و اقتصاد نیست، گفت: آن‌ها با نقشه‌های شوم خود حتی مانع اصلی سلامت فضای فرهنگی و تربیت نسل‌های آینده کشورهای اسلامی هستند.

وی افزود: تا رژیم صهیونیسیتی و آمریکا در این منطقه هستند این منطقه روی آرامش نخواهد دید. تنها راه نجات، محو رژیم صهیونیستی است و هرقدر این اقدام به تأخیر بیفتد ما باید هر روز خسارات جدیدی ببینیم.

سردار نقدی گفت: یک روز سید عباس موسوی و عماد مغنیه لبنانی را می‌زنند، یک روز شیخ رمضان البوطی سوری را در محراب مسجد به خون می‌کشانند، یک روز سید محمد باقر حکیم و ابومهدی عراقی را شهید می‌کنند و ده‌ها دانشمند هست‌های عراق را از دم تیغ میگ ذرانند، یک روز شاه مسعود و مزاری افعانستانی را، روز دیگر علامه سید عارف حسینی پاکستانی را و یک روز حاج قاسم عزیز را، امروز هم سربازی دیگر از سربازان امام زمان (عج) را مظلومانه و بزدلانه به شهادت می‌رسانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: تا صهیونیست‌ها در این منطقه هستند یک روز لبنان را اشغال می‌کنند و با بمباران‌ها و انفجارهای فجیع وضع آنجا را به هم می‌ریزند، یک روز سوریه را با تحمیل جنگی عجیب تا آستانه نابودی کامل می‌برند و ده‌ها سال است که عراق و افغانستان را غرق جنگ و ناامنی کرده اند. برای آرامش و پیشرفت هیچ راهی جز پاکسازی رژیم صهیونیستی از منطقه وجود ندارد.

وی گفت: امنیت ما از روزی برقرار خواهد شد که اشغالگران از منطقه حذف شوند، اقتصاد کشورهای اسلامی منطقه از روزی روند شکوفایی پایدار را آغاز می‌کند که چیزی به اسم اسرائیل وجود نداشته باشد.

سردار نقدی ادامه داد: اوجگیری دانشمندان و شکست مرزهای دانش در کشورهای ما زمانی شکل می‌گیرد که مانع اصلی آن در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی نابود شده باشد. رسانه‌ها این واقعیت را برای مردم تبیین کنند و به جای مطالبه گری انتقام سخت که انشاءالله قطعاً انجام خواهد شد، عملیات محو رژیم صهیونیستی و اشغالگران از منطقه را به مطالبه همه مردم منطقه تبدیل کنند. مردم منطقه هر روز در محو اسرائیل تأخیر کنند خسارت جدیدی خواهند دید.

کد خبر 5082870 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان سردار نقدی ایالات متحده امریکا اسرائیل محسن فخری زاده محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا هفته بسیج حسن روحانی ترور محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی صحن مجلس ویروس کرونا برجام هیئت دولت رژیم صهیونیستی یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است