Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه ترورهای امروز نتیجه دل بستن به مذاکرات نمایشی است، گفت: امروز همگان درک کرده اند که دشمن صهیونیستی آمریکایی ما تنها از راه جهاد ، مبارزه و تداوم راه شهید سردار سلیمانی ها و فخری زاده ها نابود شدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو باسبلان ما ،  با بیان اینکه دست جنایتکار دشمن صهیونیستی آمریکایی، بار دیگر با ترور ناجوانمردانه، دانشمندی جهادگر و انسانی عارف و خدوم ملت را از ما گرفت،گفت: شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین(ع) و جزو پنج ایرانی لیست پانصد نفره قدرتمندترین افراد جهان درنشریه فارن پالیسی بود که دست اهریمن وجود وی را برنتافت و وی را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان کوردل بیش از 40 سال است که در خیال خام خود با ترور شخصیت های مجاهد و نوابغ این ملت می خواهند چراغ الهی را در این کشور خاموش کنند، گفت: ما ملت امام حسین (ع) و شهادت هستیم و اراده خداوند بر این است که این نور هر روز پر فروغ تر و عالم گیرتر شود. 

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در ادامه سخنان خود به تبیین ابعاد ترور دانشمند هسته ای کشورمان پرداخت و گفت: جریان فاش کردن هویت دانشمندان هسته ای کشور از سوی مبادی رسمی و سازمان های بین المللی  در چند سال اخیر ایحاب می کند تا ضمن بازنگری در سیستم های فوق ، اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی بیشتری از دانشمندان کشور انجام شود.

وی  به عناصر سست عنصر داخلی نیز اشاره کرد و گفت: این عناصر امروز باید به اندازه کافی درس عبرت گرفته باشند که دشمن صهیونیستی آمریکایی ما تنها از راه جهاد و مقاومت و پیمودن راه شهید سردار سلیمانی ها  و فخری زاده ها نابود شدنی است و دل به مذاکرات نمایشی نبندند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه سخنان خود از سکوت مجامع بین المللی و کشورهای داعیه حقوق بشر در مقابل تروریسم دولتی صهیونیستی آمریکایی انتقاد کرد و گفت: این درحالی است که تمام ملت های آزادیخواه در سراسر جهان اقدامات تروریستی را محکوم می کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در خصوص ترور و به شهادت رساندن دانشمندان کشور را  یادآور شد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز زمان بزن در رو گذشته است و بزودی دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ جنایات خود را دریافت خواهند کرد.

رسولی خاطرنشان کرد: جامعه علمی و دانشگاهی  کشور امروز عهدی استوار با دانشمندان شهید و شهیر خود خواهند بست تا راه پرعزت و افتخار آنها را بیش از گذشته محکم و استوار ادامه دهند. راهی که یأس و نابودی دشمنان و سربلندی نظام چمهوری اسلامی ایران را رقم خواهد زد..

 

انتهای پیام/ ج

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دشمن صهیونیستی آمریکایی رئیس دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد