Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی شهادت دکتر فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی شهادت دکتر فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است:

شهادت دکتر فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشور را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت بزرگ ایران و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان بدانند با به شهادت رساندن اندیشمندان و متفکران ما، عزم ملت بزرگ ایران اسلامی برای مقابله با استکبار بیشتر خواهد شد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی فرمودند، استکبار و صهیونیسم باید منتظر انتقام سخت همرزمان آن شهید بزرگ باشند و مطمئن باشند راه عظیم آن متفکر شهید گسترده‌تر از قبل ادامه خواهد یافت.

امروز بیش از هر زمان دیگری ماهیت پلید استکبار بر همگان آشکار گشته لذا بایسته است تحت هیچ عنوانی منتظر چراغ سبز آن‌ها برای گشودن باب مذاکره نبوده، زیرا آزموده را آزمودن خطاست.


مصطفی علما
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته