Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@19:58:45 GMT

زورگیری مسلحانه درپوشش مسافرکشی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۶۳۴۰

پلیس تهران از دستگیری سارقان مسلح زورگیری خبر داد که در پوشش مسافرکشی از مسافران سرقت می کردند. ناطقان: فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری 3 سارق زورگیر مسلح مسافرکش‌نما بلافاصله پس از سرقت خبر داد.  

سرهنگ "دلاور القاصی‌مهر" در تشریح خبر فوق ‌بیان داشت: روز گذشته ماموران واحد گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران در حوالی میدان انقلاب در حال گشت زنی بودند که شهروندی سراسیمه به آنان مراجعه و اظهار داشت که به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری 405 با سه سرنشین شدم که در اواسط راه سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد کیف و موبایل و لب تاپم را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: بلافاصله با دریافت خبر ، مشخصات ظاهری متهمان دریافت و طرح مهار سارقان عملیاتی شد.

فرمانده یگان امداد تهران توضیح داد: گشت زنی های هدفمند آغاز و ماموران یگان امداد موفق شدند پس از مدتی گشت زنی خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی خودروی متهمان را متوقف کنند.

این مقام انتظامی افزود: هر سه سارق دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو اموال شاکی کشف و تعداد 5 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

وی افزود: با کشف اموال مسروقه متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم تحویل پلیس پیشگیری شد. منبع: فارس برچسب ها: زورگیری مسلحانه ، پوشش مسافرکش ، مسافران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زورگیری مسلحانه پوشش مسافرکش مسافران یگان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر ظهر اظهار کرد: در آخرین ساعات ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ واحد گشت کلانتری ۲۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه مأموریتی خود به دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آنها دستور توقف می‌دهند که در این هنگام سرنشینان از خودرو پیاده شده و به سمت مأموران تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: مأموران نیز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح با اراذل و اوباش مذکور درگیر شده که در این درگیری دو نفر از این افراد مجروح و سه نفر دیگر با یک دستگاه خودروی سواری از صحنه متواری می‌شوند.

کشف یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در بازرسی بدنی و خودروی به جا مانده از متهمان زخمی و دستگیر شده یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت شاه کش کشف شد.

سردار هاشمی‌فر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن اراذل و اوباش مسلح پرونده متشکله با نظر بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارجاع و مشخص شد یکی از متهمان در منطقه آزاد خزر، فرد دیگر در منطقه آزاد کیش و متهم سوم در حال خروج از استان به سمت شرق کشور است.

وی عنوان کرد: با اطلاعات به دست آمده بلافاصله مأموران وارد عمل شده و با اخذ مجوز از مرجع قضائی در قالب سه تیم جداگانه به مکان‌های حضور متهمان اعزام و با اقدام سریع و به موقع تمامی این افراد را دستگیر و به مرجع قضائی تحویل دادند که با قرار صادره به زندان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: هر کس بخواهد از مأمور قانون عبور کند حتماً بداند که با حکم قانون از او عبور خواهیم کرد و تاوان سختی را برای تعرض به مأمور قانون متحمل خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888833

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه هیجان‌انگیز شلیک پلیس به خودروی سارقان فراری در تهران
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت