Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی، شهادت محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

درخت علم و پیشرفت ایران اسلامی با تبعیت از ائمه معصوم(علیهم السلام) ریشه در علم لایزال الهی داشته و به برکت عهد و پیمانی که با خداوند دارند در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی ثابت قدم مانده و اگر علم در ثریا هم باشد به آن دست خواهند یافت و این وعده ای  صادق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی استفاده می کنند و قدرت و توانمندی روز افزون ایران را خار چشمی در دیدگان خود می دانند و بر این امر واقفند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اقتدار جبهه مقاومت  و برچیدن بساط ظلم و جور در منطقه و الگویی برای آزادی و استقلال همه ملت های در بند استکبار است. از این رو تاب درخشش نخبگان کشور و پیشرفت های علمی و فناورانه را نداشته و کوردلانه در صدد ضربه  زدن به این شجره طیبه علمی کشور می باشند.

ترور شهید محسن فخری زاده که عمر و علم با برکت خود را در راه حفظ و ارتقاء اقتدار کشور عزیزمان صرف نموده، بیانگر عجز و نا امیدی مثلث شوم عبری-عربی-غربی است که  بحمد اللّه در سرازیری افول و اضمحلال قرار دارند.

همزمان شدن شهادت این شهید بزرگوار با شهدای هسته ای سال 89 بیانگر پرفروغ بودن چراغ هدایت این ملت با تأسی از راه امام حسین(علیه السلام) است و در این راه پیروزی با ملتی است که شهادت را سعادت می داند.

دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ضمن محکوم نمودن این جنایت، شهادت این مجاهد در راه علم را به ساحت مقدس حضرت  بقیه اللّه الاعظم(ارواحنافداه) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک، تهنیت و تسلیت عرض نموده و از دستگاه های ذیربط خواهان اشد مجازات عاملان و آمران  این اقدام  ددمنشانه می باشد.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

کد خبر 5082896 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران فرماندهی معظم کل قوا محسن فخری زاده جبهه مقاومت حجت الاسلام علی سعیدی محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا هفته بسیج حسن روحانی محمدجواد ظریف ترور رژیم صهیونیستی صحن مجلس ویروس کرونا برجام هیئت دولت فرماندهی معظم کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات فرماندهی، پرسنل و بسیجیان در تمامی عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران بوده که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی را صادر کردند تا پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی باشد.

فرماندار دیلم گفت: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است.

وی افزود: همانطور که در عملیات پیروزمندانه وعده صادق مشاهده شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه، تنبیهی سخت و عبرت آموز به رژیم منحوس صهیونیستی داد.

در این دیدار فرماندهی و جانشین فراجا شهرستان، رئیس بنیاد شهید و ۲ تن از ایثارگران و خانواده شهدا حضور داشتند.

کد خبر 6086830

دیگر خبرها

  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است