Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه از دوشنبه هفته گذشته توزیع مرغ گرم و منجمد در بازار آغاز شده است گفت: توانستیم بازار را از دست دلالان در نقش عمده‌فروش درآوریم و قیمت مرغ را از ۳۵ هزار تومان به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش دهیم.

خبرگزاری میزان - کاظم خاوازی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه عوامل مؤثر بر قیمت محصولات پروتئینی مورد تحلیل و آسیب‌شناسی قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با همکاری بانک مرکزی، گمرک، وزارت صمت و سازمان بنادر بتوانیم قیمت مرغ، تخم‌مرغ و مواد پروتئینی را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه از روز دوشنبه با همکاری وزارت «صنعت، معدن و تجارت» مرغ گرم و منجمد در بازار توزیع شده است، افزود: با توزیع مرغ باکیفیت توانستیم بازار را از دست دلالان در نقش عمده‌فروش درآوریم و قیمت مرغ را از ۳۵ هزار تومان به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش دهیم.

وی در ادامه به نظارت وزارت صمت بر ‌قیمت‌ها در خرده فروشی‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: وضعیت کمبود نهاده‌ها را پیگیری می‌کنیم تا همه واحدها بتوانند این نهاده‌ها را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخونید: توزیع روزانه ۳۰۰ تُن مرغ در بازار|کاهش ۲ هزار تومانی قیمت مرغ

به گفته خاوازی، با برداشته شدن خرده فروشی در میدان بهمن و توزیع مرغ در تمامی میادین تره‌بار، از ایجاد صف‌های طولانی جلوگیری شد و علاوه بر میادین تره‌بار عرضه مرغ در فروشگاه‌های بزرگ نیز انجام می‌شود. همچنین در حال حاضر استارت‌آپ‌های مختلف برای عرضه مرغ درب منزل تشکیل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی تنظیم بازار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی تنظیم بازار قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار در معاملات پشت خطی طی هفتمین روز فروردین‌ماه کاهشی بود و در کف کانال نخست کریدور ششم قرار گرفت. با این حال، قیمت طلای جهانی صعودی است و تا لحظه تنظیم این گزارش به 2193 دلار رسیده است!

این روند متضاد، بازار طلا را در سومین روز معاملاتی هفته سردرگم کرد و به این ترتیب، قیمت طلای 18 عیار و سکه‌های سنگین صعودی و قیمت دیگر قطعات سکه نزولی شدند.


کارشناسان بازار طلا معتقدند باید در انتظار شروع رسمی معاملات از نیمه دوم فروردین‌ماه نشست تا روند واقعی بازار قابل شناسایی باشد و فعلا هر گونه ورود با دید سرمایه‌گذاری به این بازار، با ریسک‌های زیادی همراه است.

قیمت سکه امامی با اندکی افزایش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم 38 میلیون و 800 هزار تومان ایستاد. قیمت سکه بهار آزادی اما دوباره به کانال 35 میلیونی بازگشت و این قطعه طلایی در قیمت 35 میلیون و 990 هزار تومان دادوستد شد. قیمت نیم‌سکه در تاریخ هفتم فروردین‌ماه به 23 میلیون و 200 هزار تومان رسید و نسبت به روز دوشنبه 100 هزار تومان کاهش داشت.

قیمت ربع سکه هم با 100 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، به رقم 14 میلیون و 400 هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی نیز با 30 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم هفت میلیون تومان قرار گرفت. گفتنی است در روز سه‌شنبه، حباب سکه‌های سنگین افزایشی بود.

قیمت طلای 18 عیار با کاهش نسبت به روز دوشنبه روی قیمت سه میلیون و 228 هزار تومان ایستاده اما در مقایسه با ابتدای بازار روز سه‌شنبه، صعودی بوده است. قیمت مثقال طلا نیز در معاملات روز سه‌شنبه یک رفت و برگشت به کانال 13 میلیونی را تجربه کرد اما اگرچه در مقایسه با ابتدای روز صعودی بود، در پایان رقم 13 میلیون و 979 هزار تومان را لمس کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳