Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:47:24 GMT

دو سانتی‎‌متری که جهانبخش و پاتر را دیوانه کرد!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۶۴۵۰

دو سانتی‎‌متری که جهانبخش و پاتر را دیوانه کرد!

علیرضا جهانبخش در جریان تساوی یک بر یک مقابل لیورپول، به جای لالانا که خودش بازیکن تعویضی بود، وارد زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، لالانا در دقیقه 63 به جای کانلی یکی از دو مهاجم برایتون وارد زمین شد، ولی تنها 8 دقیقه در زمان حضور داشت و در حالی که ناراحت و عصبانی بود، در دقیقه 71 جای خود را به علیرضا جهابخش داد، تا این بازیکن با احتساب 5 دقیقه وقت تلف‌ شده‌ای که برای این بازی درنظر گرفته شد و در همین دقایق تیم میزبان به گل رسید، 24 دقیقه برای تیمش بازی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانبخش شروع بسیار خوب در بازی داشت و پاس او به ولبک اگر در لحظه آخر با دخالت فابینو مواجه شد، شاید گل برایتون خیلی زودتر از دقیقه 3+90 وارد دروازه آلیسون می‌شد.


ستاره ایرانی برایتون چند دقیقه بعد هم فقط چند سانتی‌متر با ثبت گل فاصله داشت و در حالی که روی یک ارسال از سمت چپ خودش را به تیرک اول قرمزپوشان لیورپولی رسانده بود، توپ از فاصله دو سانتی‌متری سر او رد شد و رابرتسون سراسیمه توپ را دور کرد؛ حهانبخش در این صحنه آنقدر به ثبت یک گل دیگر با پیراهن برایتون نزدیک بود، که گراهام پاتر خودش را برای برپایی جشن گل آماده می‌کرد، ولی از دست رفتن توپ او را به مرز کلافکی رساند.


اگرچه شماره 16 برایتون در جریان گل تیمش از روی نقطه پنالتی، که توسط ولبک گرفته شد و گراب آن را تبدیل به گل کرد، نقشی نداشت ولی پس از به تساوی کشیده شدن بازی، موقعیت شوتزی خوبی برای خود فراهم کرد و با پای چپ به دروازه آلیسون شوت زد که ضربه او در بین مسیر با دخالت مدافع لیورپول برگشت داده شد.


جهانبخش مقابل لیورپول در بخش تدافعی هم عمکرد خوبی داشت و در ثانیه‌های پایانی بازی و در شرایطی که شاگردان کلوپ در حال طرح‌ریزی یک حمله از سمت چپ خط هجومی خودشان بودند، جهابنخش با دخالت به موقع سبب شد تا مدافع چپ لیورپول توپ را از دست بدهد و اوت با پرچم کمک داور به سود تیم برایتون اعلام شد.


این‌ها مجموع اتفاقاتی بود که جهانبخش در حضور 24 دقیقه‌ای خود در ترکیب برایتون انجام داد و نمره قابل قبول 6.8 را گرفت؛ نمره‌ای که برای یک بازیکن تعویضی خوب به شمار می رود و در مقایسه با سانه که چند دقیقه زوتر از او وارد زمین شد و نمره 6.1 دریافت کرد، عمکلرد بهتری به نمایش گذاشت. این نمایش ستاره ایرانی برایتون فقط همان دو سانتی‌متری را کم داشت که سرش علیرغم تلاش زیاد به توپ نرسید، وگرنه یک بازی تحسین برانگیز دیگر مانند نمایشی که از او مقابل چلسی و منچستر دیدیم، به نام جهابنخش درلیگ جزیره ثبت می‌شد.

 

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با نفوذ سامانه هوای جنوبی به آسمان گیلان و وزش باد گرم در مناطق کوهستانی، هوای استان دست کم تا یکشنبه آفتابی است.

محمد دادرس افزود: مه آلودگی شبانگاهی و صبحگاهی از پدیده‌های جوی در این مدت است.

وی با بیان اینکه کمترین دما در شبانه روز گذشته از دیلمان، ۱۰ درجه سانتی گراد گزارش شد، افزود: گرم‌ترین منطقه گیلان هم در این مدت، رودبار با ۳۲ درجه سانتی گراد دما اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دریای خزر هم با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر، برای فعالیت‌های دریانوردی تا یکشنبه آینده مناسب است.

محمد دادرس افزود: دمای فعلی رشت مرکز گیلان، ۲۳ درجه سانتی گراد و رطوبت فعلی هوای این شهر، ۶۰ درصد است.

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری