Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از حساب توئیتری دفاع شهری عربستان، انفجار در یک رستوران در ریاض پایتخت عربستان منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شش نفر دیگر شد.

دفاع شهری عربستان علت این انفجار که در منطقه «المونسیه»رخ داد را نشتی گاز اعلام کرد.

فردی که در این انفجار کشته شده است یکی از کارکنان رستوران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انفجار همچنین باعث وارد آمدن خسارت هایی به خود رستوران و فروشگاه های همجوار آن شده است.

 

اخبار مرتبط بزرگترین نگرانی سعودی ها: بازگشت آمریکا به برجام! انفجار یک نفتکش یونانی در بندر الشقیق عربستان چرا عربستان با چشمان باز به سمت دام گروکشی و تحقیر پیش می رود؟ / احتمال قیام دو میلیارد مسلمان علیه آل سعود سعودی ها دیدار بن سلمان و نتانیاهو را تکذیب کردند دخالت های برجامی عربستان ادامه دارد!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 عربستان سعودی انفجار در ریاض سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از المیادین، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که در نبردهای حنوب نوار غزه یک نظامی این رژیم کشته شد و یک نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شد و حال وی وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته نیز اعلام کرده بود که یک فرمانده در لشکر گیفعاتی در نبردهای جنوب نوار غزه کشته شد.

با کشته شدن این نظامیان اسرائیلی شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل در نوار غزه از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 597 نفر رسید.

ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته همچنین اعلام کرد که در نبردهای میان مبارزان فلسطینی به نیروهای اشغالگر در نوار غزه 22 نظامی اسرائیلی دیگر زخمی شدند.

همچنین با زخمی شدن این نظامیان شمار نظامیان زخمی شده اسرائیل در نوار غزه نیز به بیش از 3153 نفر رسید.

در همین حال، یگان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که محل تجمع نیروهای رژیم اشغالگر را در اطراف بیمارستان الشفاء با خمپاره هدف قرار داد.

گردان های قسام نیز اعلام کرد که مبارزانش توانستند که یک نظامی اسرائیلی را در اطراف بیمارستان الشفاء در شهر غزه شکار کردند.

 

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی (فیلم)
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • انفجار مین در سردشت دو زخمی برجای گذاشت
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • یک کشته و ۵ زخمی در محور دیهوک- طبس