Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:33:17 GMT

راه اندازی مجدد بانک ملت در هویزه

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۶۴۷۴

راه اندازی مجدد بانک ملت در هویزه

حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هفته گذشته یکی از شعب بانک ملت در این شهرستان تعطیل و با یکی دیگر از شعب بانکی ادغام شد.

او افزود: با توجه به مشکلاتی که برای مشتریان بانک ملت به دلیل تعطیلی به وجود آمد، پیگیری‌های زیادی برای راه اندازی آن صورت گرفت و به زودی این بانک فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفری مفرد اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و انتقال این بیماری از طریق تماس دست با اشیایی از جمله اسکناس، از مردم خواهشمندیم حتی الامکان نقل و انتقالات خود را از طریق خدمات غیرحضوری انجام دهند و از حضور در بانک‌ها و مکان‌های پرد تردد خودداری کنند، چرا که با استفاده از اپلیکشن‌های ویژه هر بانک، نه تنها خطر انتقال بیماری کاهش می‌یابد، بلکه متصدیان بانک نیز از بیماری کرونا در امان خواهند ماند.

با شیوه بیماری کرونا و طغیان آن، بسیاری از خدمات بانکی از طریق خودپرداز‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف بانکی انجام می‌شود، همچنین سقف انتقال پول از طریق خودپرداز‌ها افزایش یافته است تا حضور مردم در بانک‌ها و آمار ابتلای به این بیماری کاهش یابد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی بانک بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز

نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران با انتقال گاز به خط لوله ایستگاه میترینگ در نقطه صفر مرزی آماده تولید برق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل ظهیری، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در این باره گفت: در پی احداث نیروگاه صبا دهلران با هدف تأمین برق ان‌جی‌ال چشمه‌خوش، خط لوله نیروگاه سیکل ترکیبی از سوی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله اندیمشک بهره‌برداری شد.

وی افزود: پس از گرفتن مجوزهای لازم، صدور پروانه ویژه، PSSR و هماهنگی‌های لازم با رعایت دستورعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، عملیات تخلیه هوا در ۲۴ فروردین‌ماه آغاز شد و پس از فشارافزایی خط لوله، با موفقیت پایان یافت.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز تصریح کرد: نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی صبا دهلران در استان ایلام، منطقه دشت عباس واقع شده است که با هدف تأمین روزانه یکصد مگاوات برق شبکه سراسری در مراحل پیش‌راه‌اندازی بوده و تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ظهیری بیان کرد: انجام عملیات راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران سبب تولید و افزایش حجم برق شبکه در سطح منطقه و راه‌اندازی واحد ان‌جی‌ال چشمه‌خوش شده است.

وی یادآور شد: این خط لوله انتقال گاز با ظرفیت یکصد هزارمتر مکعب در ساعت منشعب از خط ۲۰ اینچ انتقال گاز دهلران است.

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد