Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو جنبش انصارالله اقدام جنایتکار عناصر تروریستی وابسته به محور استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته کشورمان را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصار الله یمن اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای، تنها ایران را هدف قرار نداده بلکه کل کشورهای عربی را هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

عضو سیاسی انصارالله، واکنش ایران به این جنایت را اقدامی مشروع  در سطح جهان خواند.‎

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

البخیتی خطاب به سازشکاران عرب هم گفت همه این حقیقت را درک خواهند کرد که عادی سازی روابط با اسرائیل هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

فیصل المقداد: ترور دانشمند ایرانی اقدامی جنایتکارانه است

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا منتظمی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و کنگو و دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو در نشست سیاسی دانشجویی وعده صادق که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد با اشاره به این موضوع که ۸۰ درصد مردم جهان مقابل اسرائیل هستند، اظهار کرد: برخی می‌گویند ایران سردمدار این جنگ‌هاست در جواب باید گفت پس با این تعریف، ایران رهبر۸۰ درصد مردم جهان است. اکنون دو نبرد در منطقه وجود دارد؛ نبرد اسرائیل با فلسطین اشغالی و جنگ تفکر تمدن غرب که تفکر غربی که اثر مخرب بیشتری بر جوامع دارد.

وی ادامه داد: تمدن غرب همواره در حال تزریق به کل جهان بوده و در شرایط فعلی بشریت بر روی لبه پرتگاه است. درون انسان تمدن غرب توانست یک بمب هسته‌ای منفجر کند. تفکر و تمدن غرب با استفاده از فیلم‌های مستهجن و سو استفاده از دانش آموزان و دانشجویان حتی در منزل هم آنها را تنها نمی‌گذارد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و کنگو با تشریح نبرد سخت در غزه گفت: در نبرد سخت منطقه در غزه، خود اسرائیل هم می‌داند به چهره‌ای منفور در جهان تبدیل شده و کم‌کم غرق در حال غرق شدن است و به نوعی می‌توان گفت آتش همه جهان در غزه شعله‌ور شده و درگیری آخر زمانی تا پیروزی ادامه دارد.

منتظمی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: پیروزی هشت ساله در دفاع مقدس یک وعده حق بود و جنگ غزه ادامه همان بوده؛ اما مدل فرق می‌کند. به قول حضرت آقا اکنون زمانه اشغال فکر و تفکر است نه زمین.

وی درباره موضع نگرفتن برخی درباره مسئله فلسطین عنوان کرد: در جریان اغتشاشات یک نفر که فوت می‌کند حتی مورچه‌های جهان هم موضع گرفتند؛ اما برخی در موضوع فلسطین و غزه هیچ واکنشی از خود نشان ندادند. دانشجویان باید مطالبه گری کرده و ارتباط بین‌المللی با همه دانشجویان جهان برقرار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • آخرین خبرها از «پارسیلون» خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند