Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس همچنان در خط حمله با کمبود مهاجم زهردار روبه روست دست یحیی در این پست خالی شده است.  در این میان مهدی مهدیخانی مهاجم جوان و جدید پرسپولیس که چند روزی است به این تیم پیوسته، به لحاظ بدنی آماده نیست و گفته می شود با توجه به انتقاداتی که از خط حمله پرسپولیس شده ممکن است یحیی گل محمدی برای دیدار برابر پدیده به آرمان رمضانی به صورت ثابت بازی بدهد تا به نوعی این بازیکن را یک بار محک جدی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که  مهدیخانی می توانست در بازی پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان برای سرخپوشان به زمین برود اما این اتفاق رخ نداد. به همین دلیل حتی برنامه ای ویژه و خاص بدنی برای این بازیکن در نظر گرفته شده تا او بتواند به زودی به ترکیب پرسپولیس اضافه شود تا بلکه بتواند در چند بازی باقی مانده به امید یحیی تبدیل شود.

یحیی تا فینال آسیا احتمالا به تناوب به آرمان رمضانی، عبدی و مهدی خانی بازی خواهد داد تا بالاخره گزینه مناسب برای این بازی مهم را در ترکیب شناسایی کند. پرسپولیس در فینال آسیا سه گزینه تهاجمی خود یعنی امیری پهلوان و آل کثیر را در اختیار نخواهد داشت.

کد خبر 568585 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا