Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر سلیم نژاد در گفت وگو با مهر با محکومیت ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: مردم ایران از بدو انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی از جانب دشمنان و بدخواهان نظام بوده‌اند که ترور و تحریم و جنگ افروزی و تفرقه افکنی ها با هدف به زانو در آوردن مقاومت ملت در دستور کار آنها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدامات پلید موجب افزایش اتحاد و همدلی دولت و ملت در برابر دشمنان خارجی شده و ما را به درستی مسیری که در آن قرار داریم، مصمم‌تر می‌سازد، جنس انتقاد مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی متفاوت از آن چیزی است که عده‌ای خواب زده تصور می‌کنند، امنیت و استقلال کشور خط قرمز هر ایرانی می‌باشد.

سلیم نژاد اذعان داشت: پیشنهاد می‌شود در راستای پاسداشت از مجاهدت‌های علمی و انقلابی شهید معظم محسن فخری‌زاده، نام پرآوازه وی بر پیشانی یکی از پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح کلانشهر کرج بنشیند تا نسل‌های آینده با بر زبان آوردن نام و یاد شهدای هسته‌ای بدانند که کشور در راه صیانت از موجودیت و استقلال خویش چه قهرمانان و گنجینه‌های ارزشمندی را تقدیم کرده است.

رئیس شورای شهر کرج در پایان خاطر نشان کرد: اینجانب شهادت مظلومانه دانشمند برجسته شهید محسن فخری زاده را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، بیت شهید فخری زاده و ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و باور دارم خون پاک این شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق‌تر از گذشته خواهد کرد.

وی متذکر شد: علم و دانشی که موجب شده تا صنعت هسته‌ای و موشکی ایران در مدار خودباوری و شکوفایی قرار بگیرد، ترور و تحریم شدنی نیست و جهاد علمی دانشمندان و متخصصین کشورمان ادامه دارد.

کد خبر 5082908

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اکبر سلیم نژاد شهرستان کرج شورای شهر کرج ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی شیوع کرونا هفته بسیج بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بوشهر بارش باران بسیج فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این روز اجرا خواهد شد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بیرانوند؛ فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان بیان کرد: برای روز ارتش برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده که اهم این برنامه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبارروبی مزار شهداست.

وی از تجدید میثاق دوباره با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در همین راستا دیداری با نماینده ولی فقیه برگزار و انجام شده که هدف ما از این کار تجدید بیعت دوباره با رهبری است.

فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی هم خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این دهه اجرا خواهد شد. انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی بین نیروهای مسلح استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • پروژه های عمرانی استان سمنان
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد