Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نظری، دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال و عضو باشگاه کراپ الوند در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم کراپ برای حضور در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ما حدودا نزدیک به ۳ ماه است که تمریناتمان را زیر نظر رضا لک، سرمربی تیم شروع کرده ایم. برادران نخ باف، به عنوان مالکان باشگاه کراپ که امسال اولین سال حضورشان در لیگ برتر فوتسال است؛ با جمع کردن بازیکنان بزرگ می‌خواهند یک حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر داشته باشند و ما هم مترصد آن هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در رقابت‌های لیگ به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال همه ما منتظر هستیم تا ببینیم در نهایت وضعیت مسابقات لیگ به کجا کشیده می‌شود و همان طور که گفتم ما تمریناتمان را طبق برنامه ریزی انجام می‌دهیم و هر زمان که تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر مشخص شد، خودمان را برای حضور در این رقابت‌ها به خوبی آماده می‌کنیم.

دروازه بان تیم فوتسال کراپ در توضیح وضعیت نامشخص شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: نه تنها تیم ما، بلکه تمامی تیم ها این مشکل را دارند. اگر من بخواهم درباره تیم خودمان صحبت کنم، باید به این موضوع اشاره کنم که باشگاه کراپ تا الان هزینه‌های زیادی برای اسکان و امکانات بازیکنان فراهم کرده است. لیگ ما الان در یک بلاتکلیفی بسیار سنگین به سر می‌برد و مسئولان نمی‌دانند که مسابقات را تعطیل و یا این که برگزار کنند. ما حدودا ۲ ماه پیش یک اردوی بسیار خوب را در چابکسر برگزار کردیم و همان طور که گفتم این‌ها تمام هزینه‌هایی است که باشگاه برای بازیکنان پرداخت کرده است. سوالی که این روزها ذهن همه فوتسالیست‌ها را درگیر کرده، این است که چرا همه رشته‌هایی که می‌توانند در سالن بازی کنند لیگشان برگزار می‌شود، اما به فوتسال اصلا توجهی نمی‌شود. طبق سال‌های گذشته، ظاهرا مسئولان، فوتسال را جزء ورزش‌های کشور حساب نمی‌کنند و این رشته در کشور ما همیشه مظلوم بوده است.

نظری ادامه داد: به قول حسین شمس، فوتسال مثل طفل سر راهی برای فدراسیون فوتبال است. حدود یک سال از آخرین بازی ما در رقابت‌های لیگ گذشته و بازیکنان در این مدت هیچ درآمدی نداشته اند. بیشتر بازیکنانمان از راه فوتسال امرار معاش می‌کنند. در هر صورت سازمان لیگ فوتسال پیش از این اعلام کرد که مسابقات لیگ برتر از اول آبان ماه شروع شوند و بازیکنان طبق این برنامه قراردادشان را با باشگاه‌ها امضا کرده‌اند و برخی از آن‌ها پیش قرارداد‌های خود را نیز گرفته‌اند؛ اما هنوز هیچ خبری نیست و بازیکنان به خاطر همین موضوع ضربه سنگینی خورده اند. مطمئن باشید این شرایطی که برای فوتسال ما به وجود آمده نه تنها به لیگ برتر بلکه به تیم ملی کشورمان ضربه سنگینی وارد کرده است.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز عنوان کرد: الان شرایطی که ویروس کرونا در دنیا به وجود آورده، باعث شده است بسیاری از مسابقات تحت تاثیر این ویروس برگزار شوند. به نظر من، مردم ما باید با این ویروس زندگی کنند. به هر حال این تصمیمی که دوستان گرفته اند مبنی بر متمرکز برگزار شدن مسابقات، به نظر من به خیلی از باشگاه‌ها ضربه بدی خواهد زد، زیرا بازی‌ها فشرده‌تر برگزار می‌شوند، اما من معتقدم متمرکز برگزار شدن بازی‌ها خیلی بهتر از آن است که اصلا هیچ مسابقه‌ای انجام نشود. شنیده ام که گویا برخی از باشگاه‌ها که در سازمان لیگ فوتسال نفوذ دارند، این زمزمه را به راه انداخته اند که بازی‌های لیگ بهتر است برگزار نشود که به نظر من خیلی حرف غیر حرفه‌ای است که ما یک سال لیگ فوتسال نداشته باشیم.

نظری درباره حضور تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: من ۱۰ سال با افتخار پیراهن تیم ملی را بر تن کردم و تمام افتخاراتی که یک دروازه بان می‌توانست به دست آورد را با تیم ملی کسب کرده‌ام. متاسفانه بعد از چند سال، دیگر نمی‌توانستم با برخی از دوستان کار کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم از تیم ملی خداحافظی کنم. من همیشه دعاگوی تیم ملی هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید کوتاهی نخواهم کرد. به هر حال امیدوارم که تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق باشد.

بیشتر بخوانید

بازیکن تیم ملی فوتسال:
مسئولان سازمان لیگ فوتسال، اراده‌ای برای دریافت مجوز ندارند/ بهترین روش، برگزاری مسابقات لیگ برتر به شکل متمرکز است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتسال مسابقات لیگ برتر تیم ملی فوتسال لیگ فوتسال دروازه بان رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر