Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : ترور دیروز شهید محسن فخری زاده مدیر توانمند و دانشمند بزرگ در عرصه دانش هسته‌ای و دفاعی باعث تالم خاطر مردم شهید پرور ایران اسلامی شد.

او گفت : همانطور که قبلاً در ترور دیگر دانشمندان هسته‌ای کشور در سال‌های نه چندان دور و شهادت سید شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز در سال گذشته مشخص شده بود، ترور و جنایت خوی جدانشدنی استکبار جهانی و صهیونسیم منطقه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه شهدا از صدر اسلام تا کنون متوقف نشده و بلکه با حرارت بیشتری ادامه داشته است، افزود: ترور نشانه ضعف دشمنان و راستی و درستی راه شهداست و دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران محکم‌تر از گذشته در مقابل جنایات و زورگویی‌های آنان ایستادگی خواهند کرد.

رشیدی با تاکید بر اهمیت پرداختن به جریان نفوذ در کشور توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، ادامه داد: حفاظت و مراقبت‌ها از دانشمندان باید به شکلی دقیق‌تر در دستور کار قرار گیرد؛ زیرا دانشمندان ایرانی سرمایه جهان اسلام هستند.

او با اشاره به فاصله زمانی کمتر از ۴۸ ساعته آزادی جاسوس رژیم صیهونیستی و ترور این شهید دانشمند، ادامه داد: ترور برنامه ریزی شده دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی نشانه ضعف و ناتوانی استکبار جهانی از جلوگیری پیشرفت علم و فناوری در ایران است که در کمتر از ۴۸ ساعت از آزادی جاسوس رژیم اشغالگر قدس رخ می‌دهد.

رشیدی با اشاره دشمنی دیرینه استکبار جهانی با ایران اسلامی و اسلام ناب، گفت: باید به این نکته توجه داشت که جریان استکبار به محوریت آمریکا و شرکای خبیثش هیچگاه در مسیر دوستی و صداقت با ایران نبوده و نخواهند بود و همیشه به دنبال تمام کردن دشمنی خود با اسلام و ایران به عنوان محور جهان اسلام هستند.

او افزود: در مقابله با استکبار باید به توانمندسازی داخلی در عرصه‌های دفاعی و اقتصادی توجه ویژه‌ای داشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی محکوم کردن دانشمند ایرانی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد

هکرها تعدادی از سایت‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل از جمله وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی و مرکز پژوهش‌های هسته‌ای دیمونا را در اراضی اشغالی هک کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص امروز سه شنبه گزارش داد هکرهایی که به تازگی اعلام کرده بودند به برخی نهادهای حساس اسرائیلی نفوذ کرده‌اند، هزاران سند از این حملهٔ سایبری را منتشر کرده‌اند که اسنادی از وزارت دادگستری و پژوهشگاه نیروگاه هسته‌ای دیمونا هم در آن وجود دارد.

روزنامه هاآرتص رژیم اسرائیل همچنین نوشت که هکرها پایگاه‌‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل را هک کرده و این داده ها را در پایگاهی که ایجاد کرده‌اند، منتشر نموده‌اند.

طی هفته‌های اخیر شماری از سایت‌های مراکز حساس و حیاتی رژیم اسرائیل از سوی هکرهای ناشناس هک شده است که مهمترین آن سایت وزارت جنگ صهیونیست‌ها بود.

 گروه هکری که خود را با نامNethunter معرفی کرده بود، در کانال تلگرامی به آدرس t.me/Nethunt3r اعلام کرده که موفق به دستیابی به زیر ساخت‌های وزارت جنگ  اسرائیل شده است.

در میان داده های درزیافته شده از این پایگاه، اطلاعات مربوط به کارکنان، مناقصه های برگزار شده، ساختار بخش فناوری ارتش رژیم صهیونیستی، خودروهای زرهی، نقشه های مهندسی، اطلاعات فنی در مورد نحوه کارکرد ساختار تصویربرداری ماهواره های فضایی و اطلاعاتی از نیروها و گردان های نظامی ارتش اسرائیل نیز به چشم می خورد.

این گروه هکری از مدیران این پایگاه صهیونیستی خواسته است تا در ازای عدم افشای اطلاعات محرمانه مزبور، 500 اسیر فلسطین دربند زندان های رژیم صهیونیستی را آزاد کنند.

یک‌ گروه هکری: وزارت جنگ اسرائیل هک شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه یابد، خودشان متضرر می‌شوند
  • نفوذ به عمق رژیم صهیونیستی
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد