Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ادامه فعالیت راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی باقیمانده خبر داد و اظهار کرد: از 46 محور روستایی مسدود، در حال حاضر 14 مسیر مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه بیشترین محورهای روستایی مسدود در ماهنشان قرار داد، افزود: زنجان، سلطانیه و ماهنشان هم محورهای روستایی مسدود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آغاز بارش‌ها اشاره و تصریح کرد: طبق پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی، بارش‌ها تا روز دوشنبه ادامه می‌یابد، بر همین اساس راهداران در 32 راهدارخانه تجهیز شده مستقر شده‌اند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی وارد عمل شوند.

یوسفی با بیان اینکه برخی از مسیرهای روستایی بعد از چندبار بازگشایی دوباره مسدود شده‌اند، افزود: این محورها در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان زنجان جواد یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است