Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - استاندار جدید کرمان در ادامه بازدید از شهرستان زرند، از کارخانجات شرکت فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی زیسکو، استاندار جدید کرمان در ادامه بازدید از شهرستان زرند، از کارخانجات شرکت فولاد زرند ایرانیان بازدید کرد.
در ابتدای این بازدید، مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان، مراحل پیشرفت این کارخانه را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان نیز در بازدید از پروژه سی دی کیو، ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه زیسکو، گفت: اجرای چنین پروژه عظیم زیست محیطی قابل تقدیر است و ما برای به انجام رسیدن، چرخه تولید فولاد، آماده هرگونه همکاری هستیم.
دکتر زینی وند افزود: چرخه کامل تولید زنجیره فولاد زرند افتخاری برای کشور است ‌و این واحد با استفاده از تکنولوژی نوین و رعایت شرایط زیست محیطی موفق عمل کرده است.
وی تاکید کرد: باید موانع کارخانه های فولاد زرند ایرانیان را به عنوان یکی از مجموعه بزرگی فولادی کشور، رفع کنیم.
مرجان شاکری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هم در این دیدار، تاکید کرد: هرصنعتی همراه با میزانی از آلودگی است اما طبق رصد و پیگیری کارشناسان ما، مشخص شده که صنایع فولاد زرند ایرانیان، قوانین و استانداردهای محیط زیستی را رعایت کرده است

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد زرند ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد