Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در شرایط بحران ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(شنبه، 8آذر) در جلسه مدیریت بحران که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در شرایط بحران ضروری است.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی و حوادث غیرمترقبه از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات در آماده باش کامل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه باید از تجربیات گذشته در راستای کاهش آسیب‌ها و مدیریت بحران استفاده کنیم گفت: لیست برداری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تامین آرد، سوخت مورد نیاز، مایحتاج عمومی و مشارکت مردمی بزرگترین سرمایه در مدیریت بحران است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه هر آن احتمال وقوع خطرات و حوادث وجود دارد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی درخصوص لایروبی رودخانه‌هایی که در جلسات گذشته مصوب شده و یا مدنظر است فرصت را از دست ندهند و با تعامل روند عملیات اجرای آن را تداوم بخشند.

 

فرماندار صومعه‌سرا یکی از دلایل آبگرفتگی معابر روستاها در زمان بارندگی شدید را ورود دریچه‌های معکوس برشمرد وتاکید کرد: لازم است ادره آب با مدیریت و مشارکت دهیاران روند نصب این دریچه ها را تسریع بخشند.

 

وی با تاکید بر تدوین برنامه مقابله با بحران از سوی شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: اداره صمت نیز مکلف به  تجهیز و پر کردن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در انبارها است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد بحران صومعه سرا بحران مدیریت بحران استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟