Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ترور و شهادت محسن فخری زاده مجمع روحانیون مبارز پیام تسلیتی صادر و اعلام کرد: مسئولان برای حفاظت از شخصیت هایی مثل شهید فخری زاده چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پی ترور و شهادت محسن فخری زاده مجمع روحانیون مبارز پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم 
انّا لله و انّا الیه راجعون
ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده موجی از تاسف و اندوه و نیز تنفّر و انزجار از طراحان و عاملان و آمران این اقدام رذیلانه را بر انگیخته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اولین بار نیست که عزیزانی در این تراز که سرمایه های گرانسنگی برای اعتلاء و اقتدار کشور هستند به دست دشمن و با ترور از کف ملت ربوده می شود ،
 اگر حفاظت و مراقبت از چنین شخصیت هایی در اندازه لازم مورد اهتمام نبوده است و مؤثر در کامیابی دشمن در این جنایت ها شده است بسیار پیش از این ها باید مسؤلان مربوطه چاره اندیشی می کردند تا ملت در این روز بار دیگر در عزای فقدان عزیزی از تبار فرهیختگان که گرانیگاه های امنیت و نیز سربلندی کشور هستند ننشیند .
مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این دانشمند فرزانه جمهوری اسلامی را به ملت رشید ایران و به همسر گرامیش، فرزندان عزیز و دیگر بستگان  محترم و به نیروهای مسلح تسلیت می گوید و از خداوند مسئلت می نماید که شهادت او را مبارک فرماید و امیدوار است برکات وجود او که با شهادتش و با عنایت پروردگار افزون خواهد شد با همت شاگردان و همکارانش گسترده تر از پیش ادامه یابد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور تروریسم تروریست فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم