Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در صورتی که به دنبال شکایت از شجاع خلیل زاده و باشگاه الریان باشد، باید این پرونده را در فیفا دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم به جریان افتادن پرونده شکایت پرسپولیس علیه الریان و شجاع خلیل زاده در فدراسیون فوتبال، در صورتی که این تیم به نتیجه لازم در فدراسیون فوتبال دست یابد، باید پرونده را برای دستیابی به حقوق خود در فیفا دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاع خلیل زاده که در پایان دیدارهای این تیم در منطقه غرب آسیا و با توجه به بند فسخ قراردادش از این تیم جدا شد و راهی الریان قطر شده، با پرونده شکایت از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

 

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این بازیکن به مفاد قراردادش پایبند نبوده و از الریان نیز بابت جذب بازیکن تحت قرارداد این باشگاه، شکایت کرده است. البته باشگاه پرسپولیس این شکایت خود را در فدراسیون فوتبال ایران به جریان درآورده است. این در حالیست که پرسپولیس در صورتی که در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون به نتیجه لازم و مدنظر خود دست یابد، باید این پرونده را برای انجام مراحل قانونی و دستیابی به حقوق خود به فیفا ارجاع دهد و از این مسیر به دنبال جریمه باشگاه الریان و محکومیت شجاع خلیل زاده باشد.

 

طی ساعات اخیر شایعات زیادی در فضای مجازی در خصوص موفقیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شجاع خلیل زاده منتشر شده است. با این حال وکلای حقوقی در این زمینه مدعی هستند که اگر هم باشگاه پرسپولیس در این پرونده در فدراسیون فوتبال به نتیجه لازم دست یابند، این موضوع به منزله محرومیت شجاع و همچنین باشگاه الریان نیست و با توجه به بین المللی بودن این پرونده و انتقال، باشگاه پرسپولیس باید پرونده را در فیفا به جریان انداخته و بعد از طی مراحل قانونی در صورت موفقیت در آن می‌تواند به هدفی که دارد دست یابد.

شجاع خلیل زاده قطر الریان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده قطر الریان پرسپولیس تهران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان