Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@15:24:00 GMT

پیروزی تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۶۷۸۷

با کسب این برتری ملی پوشان کشورمان صدرنشینی خود در گروه E را تثبیت کردند.

دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و عربستان از پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا امروز شنبه به میزبانی قطر برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۷۱ بر ۶۴ حریف خود را با شکست مواجه کردند.

به گزارش طرفداری، ملی پوشان ایران شروع خوبی در این دیدار داشتند و توانستند از حریف خود پیش بیفتند و دو کوارتر اول را با فاصله قابل قبولی به پایان برسانند اما در کوارتر سوم کم دقتی در به ثمر رساندن توپ‌ها این فرصت را به حریف داد تا فاصله را به نزدیکترین حالت ممکن برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان کشورمان که نمایش خوبی در کوارتر سوم نداشتند ۴۹ بر ۴۸ از حریف پیش افتادند.

در کوارتر چهارم ملی پوشان ایران در همان ابتدا با یک پرتاب سه امتیازی فاصله را با حریف بیشتر کردند و با تمرکز بیشتری کار را دنبال کردند و شش امتیاز از حریف پیش افتادند اما عربستانی‌ها که دست بردار نبودند بازهم فاصله را کمتر کردند و با دو پرتاب سه امتیازی کار را به تساوی در عدد ۵۴ رساندند.

شاگردان شاهین طبع در ادامه تمرکز بیشتری روی پرتاب‌های خود به سمت سبد حریف داشتند و با زیاد کردن فاصله خود در دقایق پایانی در نهایت توانستند عربستان را ۷۱ بر ۶۴ شکست دادند.

دیدار برابر عربستان نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا بود. شاگردان مهران شاهین طبع دومین دیدار خود در این پنجره را دوشنبه برابر سوریه برگزار می‌کنند.

شاگردان مهران شاهین طبع دو دیدار خود در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا را اسفندماه سال گذشته در تهران و تالار بسکتبال آزادی برگزار کردند که طی آن با نتیجه ۹۴ بر ۴۸ برابر سوریه به برتری دست یافتند و دیدار با قطر را با برتری ۹۵ بر ۵۲ خود تمام کردند.

 

همچنین بخوانید:

تست کرونای اعضای تیم ملی بسکتبال منفی شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی بسکتبال ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز برگزار شد.

در این دیدار شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد. در این دیدار سالار منجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز
  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام