Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@04:12:12 GMT

تا شهید نباشی شهید نمی شوی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۶۸۱۴

تا شهید نباشی شهید نمی شوی

محسن فخری‌زاده در عصر ۷ آذر ۱۳۹۹ در شهر آبسرد، شهرستان دماوند ترور شد.

 

بسم رب الشهدا....

تا شهید نباشی شهید نمی شوی

محسن فخری زاده  ریس سازمان پژوهش و نوآوری وزرات دفاع، استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین علیه السلام ، دانشمند ارشد وزرات دفاع و لجستیک نیروهای مسلح، دارنده لقب پدر برنامه هسته ای ایران در رسانه های غربی و جزو  پنج  ایرانی  لیست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان نشریه فارن پلیسی بود و قرار گرفتن نام او در لیست تحریم ۲۰۰۷  به علت تلاش های بی وقفه این دانشمند در پیشبرد برنامه ی هسته ای ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نتانیاهو به کرات نام  ایشان را در برنامه های رسانه ای خود می برد و نیز  اقداماتی از سوی موساد به ترور او در سالهای گذشته صورت گرفت که ناکام مانده بود. سرانجام در حالی که صهیونیست‌ها در واپسین روزهای عمر سیاسی متحد قماربازشان در پی تشدید و افزایش فشار بر ایران برای ایجاد یک جنگ تمام عیار بودند  این دانشمند فرزانه و  متعهد به مقام معظم رهبری را در غروب روز جمعه آن هنگام که مولایمان صاحب الزمان  دستان مبارکشان به دعا بلند بود با نقض آشکار قواعد بین المللی و جنایت ضد بشری در سن ۵۹ سالگی ترور کردند.

 

این در حالی است که به علت اهمال  نهادهای امنیتی و دولتمردان بی کفایت،  مملکت می شود حیات خلوت اسرائیل و پدر هسته‌ای نظام را ترور میکند! آب هم از آب تکان نمیخورد و دلباختگان به مذاکره می کوشند تا  مقام این شهید و دانشمند هسته ای تثبیت نشود  تا مبادا  امیدهای آنان با هم پیمانانشان که  مسبب خون  دو شهید بزرگوار و درجه یک نظام حاج قاسم و حاج محسن عزیز بودند خللی پیش آید  و  با چشم پوشی از نهیب  رهبری که  فرمودند  دولت مذاکره را امتحان کرد و نتیجه آن را دید هنوز دولتمردان لیبرال در خواب هستند  که هر جمعه حادثه پشت حادثه است  و به نشر یک بیانیه اکتفا می کنند اما خون شهیدان  این انقلاب  مفتاح سیاق  مقاصد متعالی  آن است.

 

 و اما حاج محسن  عزیز از شما سئوالی دارم؛ در این همه نا آرامی های روزگار شما چگونه برای امام زمانت دعای  ندبه خواندی که به وصال معشوق رسیدی و همه ایرانیان باغیرت را  در شهادتت  مغموم کردی ، ببین وتماشا کن چگونه  غیرتمندان برای شما  ندبه می کنند ، حاج محسن شهادت گوارای وجودت ...ما را  شفاعتمان کن تا  مصداق این دعای مستجاب شده ی شما باشیم " اللّهم اجْعلْنی من أَنصاره و أعوانه و لمسارِعین إِلیه فی قضاءِ حوائجه و الممْتثلین لأَوامره و الْمحامین عنْه السّابقین إِلى إِرادته و الْمسْتشْهدین بین یدیه"

 

 

لیلا اسدی

وکیل پایه یک دادگستری

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیزیک هسته ای وزرات دفاع محسن فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی 

برادر عزیز و گرامی جناب آقای مهندس مهرعلیزاده دامت توفیقاته

درگذشت همسر محترمه تان را که سالها با صبوری درد و رنج بیماری را تحمل کرد، خدمت شما و خانواده محترم و فرزندان ایشان تسلیت عرض می نمایم. خدای متعال ایشان را با اولیاء خود محشور دارد و به همه بازماندگان صبر و اجر مرحمت فرماید. 

سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • (ویدیو) حاج آقا دانشمند: دوست دارم کنسرت بروم اما می‌ترسم
  • ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد