Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز رقابت‌های گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان امروز (‌شنبه) با دو دیدار در اصفهان پیگیری شد و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها دغدغه واقعی فدراسیون و مسئوالان اجرایی مسابقات است.

به گزارش برنا؛بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور 8 تیم در 2 گروه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات گروه ب لیگ برتر بانوان که از روز پنج‌شنبه در اصفهان آغاز شده است، امروز نیز با دو دیدار پی گیری شد و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی همانند دیگر لیگ‌ها ویژگی این بازی‌ها بود.

گفتنی است برای نظارت بر کیفیت برگزاری مسابقات و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال نیز به اصفهان رفت و نکاتی را برای برگزاری بهتر رقابت‌ها و همچنین حفظ سلامتی افراد، به کادر اجرایی مسابقات یادآوری کرد.

افسران سلامت برای ارزیابی مسابقات، فرم‌های ۱۸ آیتمی با ضرایب مختلف دارند و در صورت کسب امتیازهای لازم، تداوم برگزاری لیگ امکان‌پذیر است.

فدراسیون والیبال تا کنون امتیازات لازم برای ادامه لیگ‌ها و مسابقات را کسب کرده است و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، در تصاویر مسابقات امروز لیگ برتر بانوان در اصفهان نیز کاملا مشهود است.


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر پروتکل والیبال بانوان کشور کرونا رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود