Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی به مناسبت شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، با صدور پیامی تاکید کرد: با تمامی نیرو‌های مدافع میهن اسلامی در گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تمامی شهداء از تروریست‌های کوردل و اربابانشان هم‌پیمان می‌شویم.   متن این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمابَدَّلوا تَبدیلًا»
(احزاب‌ــ‌۲۳)

دگر بار دستان پلید استکبار جهانی، صهیونیسم و دُوَل خالق و پرورش‌دهنده تروریسم از آستین مزدوران منافق بیرون آمد و با تعدّی به ساحت پاک اُمّت شهیدپرور ایران اسلامی، دانشمندی وارسته، ولایی، نستوه و مجاهد را با گلوله‌های آمریکایی هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید دکتر محسن فخری‌زاده که به‌حقّ، فخر مکتب اسلام در مبارزه با انحصارطلبان علمی نظام سلطه بود، با شهادت خود حامیان دروغین حقوق بشر، دموکراسی و آزادی را رسوا نمود.

دشمنان کوردل نشان دادند که آنچه مانع تحقق اهداف پلید آن‌ها می‌شود رشد علمی، استقلال و خودکفایی کشور و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه است. اما تجربه افتخارآمیز فرزندان غیور ایران اسلامی اثبات نموده و بار دیگر نشان خواهد داد که شهادت عزیزترین سرمایه‌ها و ترور انسان‌های بزرگ نه‌تن‌ها مانع رشد و بالندگی آنان نشده، بلکه به‌همّت جوانان دانشمند و غیور ایران، حرکت پرشتاب‌تر خواهد شد و پرچمی را که شهیدان عزیز برافراشته‌اند بر زمین نخواهد ماند.

اینجانب شهادت این برادر عالی‌مقام را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت مبارز ایران اسلامی و خانواده معظم شهید، تبریک و تسلیت عرض نموده و با تمامی نیرو‌های مدافع میهن اسلامی در گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تمامی شهدا از تروریست‌های کوردل و اربابانشان هم‌پیمان می‌شویم.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۸ آذر ۱۳۹۹

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از خواری دشمنان ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت افتخارآمیز فارغ‌التحصیل واحد زابل پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: فاجعه حمله تروریستی به دلاورمردان نیرو‌های فراجا در سیب سوران بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی را اثبات کرد.

در این پیام بیان شده است: این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، هرگز نخواهد توانست خللی در اتحاد و همدلی مردم غیور شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان وارد کند.

در این پیام مطرح شده است: اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار، شهادت شهید والامقام و معزز، شهید محسن کمالی‌نسب، دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل را محضر حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تمام مردم عزیز ایران به‌خصوص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و اهل بیت معظم و معزز شهید تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مادران روستایی دارای ۳ فرزند
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی عملیات شکوهمند "وعده صادق"
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • تقدیر از سپاهیان غیور در انتقام سخت از صهیونیست ها
  • فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از خواری دشمنان ایران اسلامی است