Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:07:16 GMT

افزایش محوطه پایانه بار آستارا

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۰۰۱

افزایش محوطه پایانه بار آستارا

صابر از افزایش محوطه پایانه بار این شهرستان تا ۱۰ هکتار خبر داد و گفت: افزایش حجم صادرات باعث ترافیک سنگین در پایانه بار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(شنبه، ۸ آذر) در جریان بازدید از پایانه مرزی این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: ساماندهی محوطه پایانه بار از دغدغه های رانندگان کامیون ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه پایانه بار این شهرستان با توجه به حجم عظیم صادرات از مرز، ظرفیت کامیون های داخلی و خارجی را ندارد، افزود: پایانه بار این شهرستان باید بازنگری و ساماندهی شود.

 

وی با اشاره به اینکه زمینی تحت عنوان تیر پارک برای پایانه بار شهرستان آستارا در نظر گرفته شود، تصریح کرد: از توان بخش خصوصی برای تحقق آن بهره می گیریم.

 

صابر به افزایش صادرات از مرزهای سه گانه شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: افزایش حجم صادرات باعث ترافیک سنگین در پایانه بار شده است.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا از افزایش محوطه پایانه بار این شهرستان تا ۱۰ هکتار خبر داد.

 

وی به قرطینه نباتی در پایانه بار شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: هفت کلینک که کارهای مربوطه به قرنطینه نباتی را انجام می دادند، به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی غیرفعال شده اند.

 

صابر از بسته شدن همزمان این کلینک ها انتقاد کرد و گفت: برای این امر باید فکر اساسی شود.

 

فرماندار بندر آستارا خاطرنشان کرد: تمامی محصولات کشاورزی که از کشور صادر می شود باید گواهینامه بهداشتی را از محل کالا دریافت کنند.

 

گفتنی است، فرماندار آستارا در جریان این بازدید از نزدیک با مشکلات صادرکنندگان محصولات نباتی و رانندگان فعال در مرزهای سه گانه زمینی، دریای و ریلی این شهرستان آشنا شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجم صادرات بندر آستارا گمرک ترافیک بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی قطر پاسور باشگاه الکویت کویت که این تیم را قبل از پایان این لیگ ترک کرده است قصد دارد تا امشب انصراف خود را از تیم ملی والیبال ایران اعلام کند.

صابرکاظمی که زمانی امید اول تیم ملی والیبال ایران در پست قطر پاسور بود، دلیل این انصراف را مشکلات خانوادگی اعلام کرده است. وی هم اکنون به ایران بازگشته و در کنار خانواده مشغول استراحت است.

با انصراف صابر کاظمی تعداد انصرافی های تیم ملی پس از سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی مرندی و امیر غفور به عدد پنج رسیده است و این احتمال وجود دارد باز هم به این تعداد افزوده شود.

حالا در پست قطر پاسور پس از کنار رفتن صابر کاظمی و امیر غفور همه امیدها به درخشش امین اسماعیل نژاد و بردیا سعادت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه 
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد