Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- علمای اهل‌سنت کردستان ضمن محکوم‌کردن اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده، اعلام کردند که قطعاً ذره‌ای از اراده خود در پاسداری از نظام و رهبری کوتاه نخواهیم آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در ادامه واکنش‌ها به ترور ناجوانمردانه دانشمند صنعت هسته‌ای کشورمان، علمای اهل‌سنت کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه ضمن محکوم‌کردن اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که قطعاً ذره‌ای از اراده خود در پاسداری از نظام و رهبری کوتاه نخواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت ایران چشم‌انتظار مجازات عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده هستند

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای ایران به محضر مقام معظم رهبری و تمام ملت ایران و مردم استان کردستان، اظهار داشت: از جانب خود و مردم استان کردستان ترور دانشمند عرصه علم و دانش که خدمات زیادی به ملت ایران در قله‌های صنعت و علم داشته است، محکوم می‌کنیم.

وی افزود: روز گذشته دستان ناپاک در آستینی خبیث موجب شهادت یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های ایران که موجب توسعه و پیشرفت علم و دانش و معلومات هسته‌ای بود، شدند که این حرکت ننگین از سوی جامعه بشریت و شریعت اسلام محکوم است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه دانشمند صنعت هسته‌ای کشورمان، توسط مزدوران و جنایتکارانی اتفاق افتاد که بویی از انسانیت نبرده بودند؛ همه ملت ایران انتظار داشته عاملان  و آمران این اقدام ننگین را به اشد مجازات برسانند.

ماموستا رستمی بیان کرد: این جنایت و توطئه‌ها نه تنها هیچ‌گاه اراده و انگیزه دانشمندان ما را از بین نخواهد برد، بلکه همت آنها را در مسیر توسعه، پیشرفت و اقتدار برای سربلندی ملت ایران بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه وحدت و یکدلی شیعه و سنی در کشور ایران به کوری چشم دشمنان روز به روز بیشتر می‌شود، عنوان کرد: دشمن چشمش به قدرت و پیشرفت ایران بوده و ما نیز مکر و حیله آنان را به خوبی شناسایی کرده‌ایم و ذره‌ای از اراده خود در پاسداری از نظام و رهبری کوتاه نخواهیم آمد.

ماموستا رستمی با ذکر اینکه تمام وجدان‌های بشریت ترور و چنین اقداماتی را محکوم می‌کند، تاکید کرد: امیدوارم خون این دانشمند کشورمان هیچ‌گاه گم نشود و از ظالمان و ستمگران حق آنها گرفته شود.

دشمنان جمهوری اسلامی با ترور و توطئه‌های شومشان به جایی نمی‌رسند

ماموستا محمدامین راستی، امام جمعه موقت سنندج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در واکنش‌ به ترور ناجوانمردانه دانشمند صنعت هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: همه ما علمای اهل‌سنت و مردم استان کردستان به شدت این جنایت را محکوم می‌کنیم.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بدانند با این توطئه‌ها نه تنها نمی‌توانند به جایی برسند بلکه با دست خود قبر خودشان را کنده خواهند کرد.

امام جمعه موقت سنندج افزود: ملت مسلمان ایران با اتحاد و همبستگی خود قطعاً در برابر دشمنان اسلام خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد  که دشمنان خارجی در تصمیمات و برنامه‌های ایران کوچک‌ترین دخالتی داشته باشند.

ماموستا راستی تصریح کرد: تروریست‌های داخل کشور میکروب و غده‌های سرطانی جامعه ایران هستند که باید به مجازات خود برسند و در مقابل دشمنان خارجی نیز نباید سکوت کرد و باید نیروهای  مسلح و ملت ایران جواب اقدامات و توطئه‌های شوم تروریست‌ها را محکم و قاطعانه بدهند.

محکومیت ترور دانشمند برجسته ایرانی از سوی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها / انتقام سختی از عاملان ترور شهید فخری‌زاده ‌ می‌گیریمآیت الله جنتی: نیروهای امنیتی با رصد اطلاعاتی، عناصر پلید ترور شهید فخری‌زاده را شناسایی کنند

استکبار جهانی بار دیگر چهره خبیث خود را نشان داد

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن محکومیت ترور شهید فخری‌زاده اظهار داشت: به شهادت رساندن جوانان دانشمند کشور، چهره خبیث دشمنان اسلام را بیشتر از هر وقتی نمایان‌تر کرده، اما این حرکت زمینه‌ساز تقویت وحدت و استقامت تمامی مسلمانان در جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه یقیناً انتقام خون پاک شهیدانمان را از آمریکای جنایتکار و کسانی که در این ماجرا شریک بودند، خواهیم گرفت؛ گفت: صهیونیست جنایتکار، آمریکا و دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که ملت عزتمند و با شرف ایران هیچ‌گاه نمی‌گذارند خون شهدای آنان پایمال شود و تا پای جان خود در ادامه راه آنان می‌ایستند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه دیگر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در هیچ جای دنیا امنیت ندارند، بیان کرد: با به شهادت رسیدن دانشمندان و سرداران کشورمان، دشمن دیگر هیچ جایی را برای خود امن ندانند چراکه ما انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه یقیناً به شهادت رساندن افتخارآفرینان و دانشمندان این مرز و بوم حس غرور و افتخار را در میان ایرانیان زنده می‌کند، افزود: انتقام سخت به وقت خود گرفته می‌شود.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: رژیم خبیث آمریکا بداند که ملت بزرگ ایران برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از آب و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی فرزندان زیادی را در راه خداوند تقدیم کرده که شهید دانشمند فخری‌زاده یکی دیگر از آن بزرگمردان بوده اما اما ملت اسلامی هرگز از خون فرزندان قهرمان و دانشمندانش نخواهند گذشت‌ و بدون شک انتقام خون ریخته‌شده را خواهند گرفت.

ترور از دیدگاه اهل‌سنت محکوم است؛ عاملان ترور شهید فخری‌زاده به اشد مجازات برسند

ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه شهرستان بانه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن محکوم کردن ترور دانشمندان هسته‌ای کشور ایران، اظهار داشت: برای کل ایرانیان جای تأسف بود و واقعاً این واقعه تلخ، دلِ همه مردم را به درد آورد.

وی با یادآوری اینکه از زمان صدر اسلام تا کنون همیشه فتنه‌گران در حال تلاش برای از بین بردن جامعه اسلام و پیشرفت مسلمانان بوده‌اند، گفت: از خداوند متعال و مردان شجاع و آگاه مدافع نظام و نیروهای مسلح خواهانم که انتقام این دانشمند بزرگ و عالم را بگیرند تا درس عبرتی برای تمام دشمنان شود.

امام جمعه شهرستان بانه با تاکید بر اینکه باید تمامی بانیان و عاملان این جنایت به اشد مجازات خود برسند، تصریح کرد: از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح درخواست داشته که برای گرفتن انتقام خون شهید فخری‌زاده، ذره‌ای کوتاهی نکرده و با شناسایی و مجازات مزدوران حلقه به گوش و نوکر آمریکای جنایتکار دل ملت ایران را خوشحال کنند.

ماموستا خدایی با بیان اینکه همه ما جنایت تروریست‌ها در ترور این دانشمند برجسته کشورمان را محکوم می‌کنیم، اظهار کرد: مسئولان جمهوری اسلامی هر چه سریع تر انتقام خون شهید فخری‌زاده را از تروریست‌ها بگیرند و اجازه ندهند خون این بزرگ‌مرد هدر رود.

انتهای پیام/484/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گفت وگو با خبرنگار تسنیم ترور شهید فخری زاده کوتاه نخواهیم آمد جمهوری اسلامی علمای اهل سنت اشد مجازات هسته ای کشور انتقام خون تروریست ها ملت ایران امام جمعه ضمن محکوم ذره ای توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد خاتمی به پاسخ سپاه به اسرائیل: مدبّرانه و منطقی بود

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمى در جمع مشاوران خود اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

 

به گزارش جماران، وی ضمن تایید این اقدام و تمجید از آن افزود، این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگرى ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.

سید محمد خاتمى که در جمع مشاوران خود سخن مى گفت، افزود که عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت.

عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهاد‌های بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می‌ماند.

وى با بیان اینکه حفظ امنیت و ثبات منطقه و تنش زدائی از اولویت‌های جمهوری اسلامی است افزود، در عملیات ایران هدف قرار نگرفتن مناطق مسکونى و اقتصادى کاملاً مراعات شد و پهپاد‌ها و بخصوص موشک‌های ایران از گنبد آهنین اسرائیل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزینه آمریکا و بعضى کشورهاى اروپایى و منطقه‌ای براى دفاع از اسرائیل عبور کردند، نشان داده شد که جمهورى اسلامى توان و تدبیر لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.

خاتمى در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت‌های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند.

دیگر خبرها

  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • پیام کوتاه حاجی زاده به اسرائیل: 100 درصد می‌زنیم
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • واکنش محمد خاتمی به پاسخ سپاه به اسرائیل: مدبّرانه و منطقی بود
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل