Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:25:05 GMT

آیا شما باز هم حرف از مذاکره می‌زنید؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۰۵۸

آیا شما باز هم حرف از مذاکره می‌زنید؟

صبح امروز دانشجویان بسیجی هرمزگان در اعتراض به ترور دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده تجمع کردند و گفتند: ما امروز جمع شده ایم تا به مسئولین دولت بگوییم به اعمال و رفتار خود دقت کنید شما هستید که اوضاع کنونی را به وجود آورده اید، مردم ایران هر روز بیشتر از دیروز در فقر و تنگدستی قرار دارند، آیا شما بازهم حرف ازمذاکره می زنید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ صبح امروز دانشجویان بسیجی هرمزگان در اعتراض به ترور دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده تجمع کردند و شعار «فخری زاده فخر ما است غرب زدگی ننگ ما است» سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن فخری زاده ۵۹ ساله و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بود، او استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین(ع) و جزء ۵ ایرانی لیست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان نشریه فارن پالیسی بود.

فخری زاده دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح؛ ملقب به پدر برنامه هسته ای ایران در رسانه های غربی که نقشه ترور او در سال های گدشته با شکست مواجه شد بعدازظهر روزجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ توسط عناصر تروریست مسلح خودرو وی مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسید.

دانشجویان بسیجی که شعار و هدف‌شان برخورد قاطع وزارت امور خارجه و دولت بااینگونه ترورهای ناجوانمردانه است در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کردند: ما امروز گرد هم آمدیم تا انزجار خود را به غرب اعلام کنیم، استکباران به بن بست خورده اند و می خواهند با ترور دانشمندان ایرانی افراد نقش آفرین ملت را از نابود کنند.

دانشجویان بسیجی معترض در ترور شهید فخری زاده افزودند: ما امروز جمع شده ایم تا به مسئولین دولت بگوییم در اعمال و رفتار خود دقت کنید شما هستید که اوضاع کنونی را به وجود آورده اید، مردم ایران هر روز بیشتر از دیروز در فقر و تنگدستی قرار دارند، آیا شما بازهم حرف از مذاکره می زنید؟

آنها ادامه دادند: ترور سردار سلیمانی به ما نشان داد که نباید به غرب اعتماد کنیم با این وجود اما برخی از مسئولین بازهم حرف از مذاکره می زنند، شهادت محسن فخری زاده دوباره به ما این جنایت ننگین امریکا را یادآوری کرد اما راه این شهیدان امروز و در این لحظه پایان نخواهد یافت بلکه تمامی این وقایع باید چراغ راهی باشد تا بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم، ما می توانیم با موضع گیری ها و بیانیه ها راه را برای این نظام و انقلاب هموار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشجویان بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق

عصر امروز آئین تکریم حمید رضا محققیان سرپرست پیشین و معارفه امیر کرم‌زاده مدیرکل جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان,، عصر امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و با حضور جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی، آئین تکریم حمید رضا محققیان سرپرست پیشین و امیر کرم زاده مدیرکل جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست جواد واحدی پس از ارائه گزارشی از سوی سرپرست پیشین و مدیران اداره کل اظهار داشت: گزارشات واصله حاکی است که در طول ایام مختلف به ویژه ایام عید نوروز امسال، همکاران این اداره کل، با کمترین امکانات لکن خالصانه و با عشقی که به تاریخ و هویت این سرزمین دارند به میلیون‌ها نفر گردشگر از سراسر ایران و جهان خدمات رسانی کردند.

وی افزود: معتقدم اصفهان شناسنامه کشور در ۳ حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، لذا خوشحالم که امروز اعلام کنم در هر سه خوش درخشیده به گونه‌ای که در حوزه صنایع‌دستی این استان دو شهر جهانی دارد، همچنین در حوزه میراث فرهنگی در کنار هزاران اثر تاریخی ،۱۷ اثر جهانی دارد و در حوزه گردشگری نیز این استان همه ساله مقصد میلیون‌ها نفر گردشگر است.

واحدی عنوان کرد: معتقدم در حوزه صنایع دستی در بحث صادرات، در حوزه گردشگری در خصوص بهره‌گیری هرچه بهتر از تشکل‌های گردشگری و خدمات‌رسانی و همچنین در حوزه میراث می‌بایست در بحث جذب بودجه‌های مرمت بیش از گذشته کار کنیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: آقای محققیان به عنوان یکی از همکاران پیشکسوت در طی ۹ ماه گذشته با صبر و بردباری و با اخلاق شایسته خود توانست به عنوان سرپرست، اداره کل استان را به خوبی اداره کند، لکن معتقد بودیم باید هرچه سریع‌تر با توجه به اهمیت استان اصفهان، مدیریت استان ساماندهی شود، لذا پس از بررسی‌های کمیته انتصابات و با نظر وزیر محترم، آقای امیر کرم‌پور را به‌عنوان فردی جوان، با تجربه و در عین کوشا و خلاق برای مدیریت اداره کل استان انتخاب و امروز و در نشست شورای معاونین اداره کل به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با حکم مهندس ضرغامی منصوب شده و از امروز رسماً فعالیت خود را در سمت جدید آغاز می‌نماید.

واحدی همچنین خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های مدیرکل جدید رسیدگی به رفاهیات همکاران اداره کل است و سپس در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در انتظار رخدادهای جدید توسط مدیرکل جدید و همکاران ایشان در سراسر استان اصفهان هستیم.

به گزارش ایمنا، امیر کرم‌زاده پیش از این مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بود.

کد خبر 746723

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست/ به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه