Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدباقر سلگی روز شنبه در بازدید فرماندار ویژه ملایر از مبادی ورودی شهر ملایر افزود: همچنین به یک هزار خودروی متخلف تذکرهای لازم داده شد و با ثبت پلاک آنها، در صورت تکرار و تخلف از محدودیت‌ها برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در یک هفته گذشته برخی خودروها با پلاک غیربومی که قصد ورود به داخل شهر را داشتند، به شهرهای خود عودت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر همراهی خوب مردم با پلیس را ستودنی دانست و اظهار داشت: کمتر از پنج درصد مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های جدید بی‌توجه هستند که تخلف آنها قابل اغماض نیست و طبق قانون با این متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ سلگی درباره مخدوش کردن پلاک خودروها نیز ادامه داد: چندین مورد تخلف در زمینه مخدوش کردن پلاک خودرو مشاهده شد که این اقدام جرم محسوب شده و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی نسبت به فعالیت دوربین‌های نظارتی در مبادی ورودی شهر هشدار داد و افزود: شهروندان از تردد در خارج از شهرستان و جز در موارد ضروری از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح از تردد در سطح شهر خودداری کنند، در غیر اینصورت مشمول جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر اینکه برگ تردد فقط برای درمان ضروری صادر می‌شود گفت: نیاز است مردم دورهمی‌ها، تجمع‌ها و ترددهای غیرضروری خود را حذف کنند تا با کاهش روند شیوع بیماری، از وضعیت قرمز خارج شده و به شرایط عادی برسیم.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه شهر و محورهای ورودی در کنترل پلیس است تاکید کرد: بیشترین ترافیک در محور ورودی همدان به ملایر واقع در پل انقلاب است که از شهروندان تقاضا داریم تردد خود را از این محور مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: بیشترین حجم ترافیک در این نقطه بین ساعت‌های ظهر و عصر است که نیاز است شهروندان برای کاهش حجم ترافیک از مسیر کمربندی‌های شهر و میدان استقلال تردد کنند تا با ترافیک و شلوغی مواجه نشوند.

شنبه اول آذرماه طرح جامع محدودیت‌های جدید متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور با شرایط قرمز، نارنجی و زرد آغاز شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونا ویروس کرونا پلیس راهور ناجا همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد