Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال معتقد است بازی دشواری را برابر عربستان تجربه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی بر عربستان در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در کنفرانس خبری گفت: بازی بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان نسبت به سال‌های گذشته بسیار متحول شده و بازیکنان جدیدی جذب کرده ضمن اینکه هزینه بسیاری برای بسکتبال عربستان شده است.

  او ادامه داد: هشت ماه بدون بازی رسمی شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. از عملکرد بازیکنانم در کوارتر اول راضی هستم . آن ها نقش خود را به خوبی اجرا کردند و در مسیر بازی قرار گرفتند. در برخی از موقعیت‌های حساس بازی شانس خود را از دست دادیم.  امیدواریم بتوانیم عملکرد بهتری در بازی بعدی داشته باشیم.   سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره کوارتر دوم اضافه کرد: عربستان در دفاع و حمله برنامه خود را تغییر داد که همین موضوع برای بازیکنان ما گیج کننده بود اما در طول بازی خود را پیدا کردند و به حریف خود غلبه کردند.بازیکنانم عجله کردند اما رفته رفته خود را پیدا کردند و به ترکیب تیم بازگشتند.   شاهین‌طبع اظهار کرد: ما چند روزی است که دور همدیگر جمع شده ایم و برای هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان و بازی تدارکاتی داریم تا بتوانیم شرایط ایده آل تری را تجربه کنیم اما در مجموع از عملکرد تیم خود رضایت دارم. انتهای پیام؛

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: نیمه اول برابر فولاد خیلی بد و ترسو بازی کردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول فوتبال خیلی بدی بازی کردیم. هیچ جسارت و خلاقیتی در آن نبود و یک فوتبال ترسو بود. قدرت اینکه موقعیت‌سازی کنیم را نداشتیم و خیلی با استرس بازی کردیم.

وی اضافه کرد: فولاد هم در نیمه اول این شرایط را داشت، ولی نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. دو، سه بار تک به تک شدیم و این نشان می‌دهد یک مقدار نیمه دوم بهتر بودیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت خیلی خیلی کمی به فولاد دادیم.

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

نویدکیا اظهار داشت: سبک بازی فولاد بیشتر به خاطر استرس انتهای اینگونه بود، وگرنه تیم با کیفیتی است. همیشه بازی‌های سنگینی با این تیم داشتیم ولی این استرس ممکن است هر تیمی را به این شرایط دچار کند.

وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان مس رفسنجان موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد به نظر می‌رسد «بی خیال» هستند، گفت: بی خیال نمی‌شود گفت؛ هیچ فوتبالی دوست ندارد توپش را بیرون بزند. من به‌عنوان مربی ترجیح می‌دهم این مهم باشد که بازیکنانم بتوانند مقابل تیمی مثل فولاد خلق موقعیت کنند و دو، سه بار تک به تک شوند. این برای من دید مثبت است. از آن طرف قبول دارم که باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم تا در دقایق آخر دچار مشکل نشویم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ یک مقداری هم به بازیکنانم حق می‌دهم چون در سه، چهار هفته اخیر نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و به نظرم از هفته بعد بهتر می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!