Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس به نقل از اسلش گیر، ارزش قرارداد منعقد شده بین دو طرف بالغ بر ۸۶ میلیون یورو است و بر اساس این قرارداد کلیراسپیس اولین مأموریت خود را برای جمع‌آوری زباله‌های فضایی برنامه ریزی خواهد کرد.

با انجام این مأموریت، فضاپیمایی برای جمع‌آوری زباله‌های فضایی و سپس انتقال آن‌ها به جو زمین که موجب سوختن و نابودی آن‌ها خواهد شد در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرار است جزئیات این مأموریت برای اولین بار در تاریخ اول دسامبر مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و انجام آن تا سال ۲۰۲۵ عملیاتی شود. اجرای تمامی مراحل طرح یادشده توسط کلیراسپیس صورت می‌گیرد و آژانس فضایی اروپا در آن دخالتی ندارد.

طی ۶۰ سالی که از فعالیت زمینی انسان می‌گذرد بیش از ۵۵۰۰ ماهواره، فضاپیما و ... به فضا پرتاب شده و در مجموع حدود ۴۲ هزار ابزار مختلف در حال گردش به دور مدار زمین است که تنها ۲۳ هزار تای آن‌ها سالم بوده و به طور مرتب در حال ردگیری هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده آژانس فضایی اروپا زباله های فضایی محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟

با توجه به افزایش نرخ تبدیل ارزهای خارجی به ریال، قیمت تورهای خارجی دست‌خوش تغییرات فراوانی شده‌اند. در حال حاضر ارزان‌ترین تور اروپایی به مقصد کشور چک برای مدت ۶ روز در تابستان ۱۴۰۳ معادل ۴۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۲۹۰ یورو است که با درنظر گرفتن نرخ یورو در بازار آزاد به مبلغ ۶۹۰۰۰ تومان، قیمت این سفر حدود ۱۳۸ میلیون تومان می‌شود. در ادامه برای بررسی بعضی قیمت‌های تورهای اروپایی با ما همراه باشید. 

به گزارش آژانس مسافرتی ایوار، مجری مستقیم تور اروپا، افزایش قیمت یورو و دلار در بازار آزاد، باعث تغییراتی در قیمت تورهای خارجی شده است. عوامل متعددی از جمله مقصد، تعداد روز سفر، درجه هتل، ترانسفر‌های بین شهری، فصل سفر و پرواز بین‌المللی از مهم‌ترین عواملی است که روی قیمت تورهای خارجی تاثیر می‌گذارد اما در حال افزایش قیمت تورهای خارجی نه به واسطه‌ گران شدن تورها توسط آژانس‌های مسافرتی، بلکه تحت تاثیر نوسان نرخ ارز است. در ادامه نگاهی به قیمت پرطرفدارترین تورهای اروپایی می‌اندازیم. 

 قیمت تور فرانسه ۱۴۰۳

در حال حاضر قیمت تور فرانسه ۸ روزه بهار ۱۴۰۳ معادل ۳۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۹۹۰ یورو است که چیزی معادل ۱۷۷ میلیون تومان می‌باشد. خدمات این تور شامل ۷ شب اقامت در هتل ۴ ستاره در شهر پاریس، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاینز، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، خدمات تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و گشت‌های شهری تعریف شده است. تور فرانسه ۸ روزه ایوار، محبوب‌ترین تور از نظر مسافران به حساب می‌آید که تا به امروز بیش از ۴۰۰ بار اجرا شده است و بیش از ۹۰۰ مسافر بر روی وبسایت ایوار درباره این سفر دیدگاه ثبت کرده‌اند.

قیمت تور اسپانیا ۱۴۰۳

در خرداد ۱۴۰۳، قیمت تور اسپانیا ۸ روزه معادل ۳۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۸۹۰ یورو است که چیزی معادل ۱۷۰ میلیون تومان می‌باشد. خدمات این تور شامل ۴ شب اقامت در بارسلون و ۳ شب اقامت در مادرید در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاینز، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، خدمات تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری و گشت‌های شهری از جمله شهر بین راهی زاراگوزا است.

قیمت تور سوئیس ۱۴۰۳

در خرداد ۱۴۰۳، قیمت تور اسپانیا ۸ روزه معادل ۳۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۸۹۰ یورو است که چیزی معادل ۱۷۰ میلیون تومان می‌باشد. خدمات این تور شامل ۴ شب اقامت در بارسلون و ۳ شب اقامت در مادرید در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاینز، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران، خدمات تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری و گشت‌های شهری از جمله شهر بین راهی زاراگوزا است.

قیمت تور دور اروپا در تابستان ۱۴۰۳

در تابستان ۱۴۰۳، آژانس مسافرتی ایوار ۳ تور دور اروپا ۲۳، ۲۷ و ۲۹ روزه زمینی در مسیر‌های مختلف اجرا خواهد کرد. برای کنترل هزینه، تورهای دور اروپا بر روی هتل‌های ۴ و ۳ ستاره اجرا می‌شوند و در شهر‌های مختلفی از جمله پاریس، مونیخ، آتن، بارسلونا، ونیز، پراگ، آمستردام، وین و  غیره اقامت‌ خواهند داشت. تور ۲۳ روزه با ایرلاین ترکیش، تور ۲۷ روزه با ایرلاین امارات و تور ۲۹ روزه با ایرلاین قطر انجام خواهد شد. قیمت تورهای دور اروپا حدودا از ۲۹۰ میلیون تومان آغاز می‌شود. در تورهای دور اروپا، گشت‌های شهری به صورت پانارامیک و بدون ورودیه انجام می‌شود. 

آیا تور اروپا با تور به صرفه تر است یا بدون تور؟

با توجه به خدمات ارائه شده، رزرو هتل به صورت گروهی و بوک کردن پرواز از ماه‌ها قبل توسط آژانس مسافرتی، قطعا سفر به صورت انفرادی هزینه بسیار بالاتری را به مسافران تحمیل خواهد کرد. علاوه‌بر این، دشواری‌های دریافت ویزای شنگن، یکی از نکاتی است که مسافران کشور‌های اروپایی باید به آن توجه داشته باشند. بعضی آژانس‌های مسافرتی از جمله ایوار، با توجه به حسن سابقه اجرای سال‌های متمادین تور اروپا، مورد اعتماد سفارت هستند و به واسطه معرفی مسافران توسط آژانس، فرایند صدور ویزای آن‌ها ساده‌تر صورت می‌پذیرد. اگرچه با توجه به اینکه صدور ویزا به دلیل اعتبار آژانس مسافرتی به مسافران اعطا می‌شود، آژانس‌ از مسافران ضمانت‌نامه بازگشت از سفر دریافت می‌کند. برای سفر‌های اروپایی حداقل به میزان ۷۰۰ میلیون تومان ضمانت‌نامه بانکی لازم است. 

 برای رزرو تور اروپا بهار و تابستان ۱۴۰۳ یا اطلاع از قیمت و مدارک مورد نیاز می‌توانید هم‌اکنون به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش ایوار به شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید. 

دیگر خبرها

  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • مواجهه ماهواره روسی و فضاپیمای ناسا از بیخ گوش بشریت گذشت!
  • مواجهه‌ای که همه کارکنان ناسا را ترساند
  • ماهواره جاسوسی روسی از بیخ گوش ماهواره ناسا گذشت
  • اجرای طرح کمپین بی‌زباله به‌مناسبت هفته زمین پاک