Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند شهید فخری زاده گفت: یکی از محافظان در زمان وقوع حادثه خود را جلوی حاج آقا(شهید فخری زاده) انداخت و به او هم تیراندازی شد. یک جنگ تمام عیار بود

حامد فخری زاده فرزند شهید «محسن فخری زاده» امشب در گفتگوی تلویزیونی که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد درباره جزئیات ترور شهید فخری زاده که عصر روز گذشته توسط عوامل تروریستی صورت گرفت، گفت: جزئیات حادثه در اخبار منعکس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه می توانم بگوئیم اینکه خانواده هم همراه شهید بودند و این حادثه نه تنها یک ترور بلکه جنگ تمام عیار بود.

وی افزود: از لحظه شروع تا پایان حادثه مادر بنده همراه پدر حضور داشت و من هم با فاصله خیلی کمی به محل حادثه رسیدم.

فرزند شهید فخری زاده همچنین درباره آخرین وضعیت محافظان شهید فخری زاده، اظهار داشت: جزئیات بهتر است توسط دوستانی که اطلاع دقیق تری دارند بیان شود. ما از لحظه حادثه همچون مردم در شوک به سر می بریم اما تا آنجایی که اطلاع داریم یکی از محافظان در زمان وقوع حادثه خود را جلوی حاج آقا(شهید فخری زاده) انداخت و به او هم تیراندازی شد اما به لطف خدا در صحت و سلامت کامل به سر می برد؛ جزئیات دیگر را جویا نشده ایم.

حامد فخری زاده درخصوص مراسم خاکسپاری شهید فخری زاده نیز افزود: او متعلق به کل کشور بود. از این رو تصمیم گیری ها صرفا توسط خانواده صورت نمی گیرد و این تصمیم گیری باید در سطح کلان  باشد، هرگاه مشخص شد اطلاع داده می شود.

وی همچنین با بیان اینکه شهادت شهید «فخری زاده» را به تمام مردم ایران تبریک و تسلیت می گویم، خطاب به استکبار تصریح کرد: فکر نکنید با شهید کردن فخری زاده ها و سلیمانی ها این خاک بدون فخری زاده می ماند.

فرزند شهید فخری زاده گفت: این خاک فخری زاده و سلیمانی پرور است و قدرت خون فخری زاده و سلیمانی ها از خود آنها هزار برابر بیشتر است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده ترور فرزند شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم

 پیکر کودک شهید محدیث بامری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در مسیر ترانزیتی خاش به ایرانشهر با حضور امام جمعه، مسوولان و اقشار مختلف مردم خاش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

امام جمعه خاش  در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید اظهار کرد: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریست‌ها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

 هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حادثه نهمین روز نوروز ۱۲۹۱؛ حرم رضوی به توپ بسته شد | روایت کشتار هولناک روس‌ها +تصویر
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • ماجرای تصرف توپخانه عراق بدون تلفات به روایت یک شاهد عینی
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست