Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:25:41 GMT

28 کارخانه تولید ماسک در استان اردبیل فعال است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۵۲۸

28 کارخانه تولید ماسک در استان اردبیل فعال است

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: ‌در حال حاضر 28 واحد تولیدی و کارخانه تولید ماسک در استان اردبیل فعال است.


اکبر بهنام‌جو ۸آذر در جریان افتتاح کارخانه تولید ماسک در اردبیل اظهار کرد: ‌به دنبال شیوع بیماری کرونا در هشت ماه اخیر بیش از 24 واحد تولید ماسک سه لایه در استان اردبیل و چهار واحد تولید ماسک ان 95 در این استان فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همه این واحدهای تولید ماسک به همت بخش خصوصی و به دنبال تحقیقات انجام شده، راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند، تصریح کرد: تولیدات این کارخانه علاوه بر تأمین نیاز استان، به سایر استان‌های کشور نیز صادر می‌شود.
استاندار اردبیل گفت:‌ با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی جدیدترین کارخانه تولید ماسک که روزانه توان تولید 600 عدد ماسک سه لایه را دارد، با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومان و اشتغالزایی 130 نفر فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند.
بهنام‌جو در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به نیاز بازار به ماسک سه لایه، انتظار می‌رود تولیدات این کارخانه که کیفیت و استانداردهای لازم را دارد، بتواند بخش عمده‌ای از نیاز هموطنانمان را تأمین کند.
وی خاطر نشان کرد: ‌در حال حاضر 28 کارخانه تولید ماسک در این استان اعم از سه لایه و ان 95 توان تولید یک میلیون عدد ماسک را دارد که تنها 350 عدد آن در استان مصرف شده و مابقی روانه بازار سایر استان‌ها می‌شود.
بهنام‌جو با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در یک هفته اخیر اضافه کرد: قطعا آثار مثبت این حرکت و اقدام و همچنین اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای را در هفته آینده شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: هر چند آمار کشته‌های کرونا همچنان بالاست اما تعداد بستری‌ها رو به کاهش گذاشته و امیدواریم تعداد بستری‌ها از 67 مورد حال حاضر به کمتر از 40 مورد در روزهای آینده برسد.
بهنام‌جو رسیدن به این آمار را در سایه تلاش همگانی و فراگیر عمومی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: همه باید پای کار بیایند تا ما این شرایط سخت و خطرناک را سپری کنیم تا وضعیت پایداری را در ابتلا به این بیماری و شیوع اپیدمی شاهد باشیم.
استاندار اردبیل اظهار کرد: همچنان با اعمال محدودیت‌های بیشتر در هفته جاری و تعطیلی بسیاری از واحدهای اداری و نهادهای دولتی، انتظار می‌رود رفت و آمد مردم در سطح شهر به حداقل رسیده و زنجیره شیوع بیماری کرونا به نوعی شکسته شود.
در شبانه‌روز گذشته 22 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل جان باختند و در حال حاضر 475 بیمار در بیمارستان‌های استان تحت مراقبت هستند که 78 نفر از آنها در بخش آی.سی.یو مورد مراقبت ویژه قرار گرفتند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماسك توليد کارخانه تولید ماسک استان اردبیل بیماری کرونا بهنام جو حال حاضر سه لایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تولید تانک‌های مشهور ام ۱ آبرامز (M۱ Abrams) در یک کارخانه نظامی آمریکایی (فیلم) مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)