Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رش ناظر خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: برای جلوگیری از انسداد خیابان‌ها و جوب‌ها نیرو‌های امور نقلیه شهرداری با نظارت مستقیم سرپرست شهرداری عملیات برف روبی و پاکسازی معابر محلات و مناطق را در سطح شهر انجام دادند.

او با اشاره به اینکه نقاط حساس و پر رفت و آمد از سوی خدمات شهری شناسایی و گروه های اجرایی در محدوده مستقر هستند افزود:تمام معابر اصلی و فرعی شهری باز است و رفت و آمد در آن‌ها به صورت روان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات شهری بارش برف مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اخوان ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز شورا در جمع اصحاب رسانه استان قم گفت: بودجه شهرداری قم در سال جاری رشد خوبی داشته است هر چند که این بودجه پاسخگوی نیازهای مجموعه مدیریت شهری در حوزه های مختلف از جمله عمرانی نیست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم گفت: تلاش شده تا تعرفه ها و دریافت عوارض به صورت معتدل صورت گیرد تا از این بابت فشار زیادی بر شهروندان وارد نشود.

وی بودجه امسال شهرداری قم را ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری قم است که مشمول حقوق کارکنان و سازمان های همانند آتش نشانی می شود.

اخوان ادامه داد: هزینه نگهداری شهر قم هزار میلیارد تومان است و روزانه ۳ میلیارد تومان هزینه رفت و روب فضای شهری و فضای سبز قم می شود.

وی گفت: سرانه بودجه عمرانی برای هر شهروند قمی ۱۰ میلیارد تومان است و در مجموع ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه عمرانی پیش بینی شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم در ادامه بیان کرد: دولت قصد ندارد برای دو خط موازی حمل و نقل شهری اعتباری جداگانه اختصاص دهد.

وی افزود: با این اوصاف خط دوم متروی قم حذف می شود و مونوریل جایگزین آن خواهد شد.

اخوان اضافه کرد: مونوریل قم هیچکدام از خیابان های اصلی شهر را پوشش نمی دهد در حالی که پروژه مترو اینگونه نیست.

وی تاکید کرد: در حالی مونوریل توجیه پذیر خواهد بود که از پردیسان به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه یابد اما مسیر فعلی از پارک سوار شمالی تا حرم مطهر بار ترافیکی شهر را برنخواهند داشت.

کد خبر 6087962

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر