Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوانی از آمادگی کامل ۲۰ گروه خدمات شهری شهرداری خرمشهر برای مقابله با آبگرفتگی خیابان‌های این شهر در بارندگی خبر داد‌.

«منصور علوانی» عصر امروز (شنبه ۸ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه برای جلوگیری از آبگرفتگی خیابان‌ها در خرمشهر نقاط بحرانی شناسایی و تدابیر لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی اندیشیده شده است اظهار کرد: مناطق بحرانی خرمشهر شامل کوی معین، سوم خرداد، خیابان حافظ و فخرالنساء هستند و در حال حاضر تمام تجهیزات لازم برای مهار و دفع آب های سطحی در این مناطق مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار خرمشهر با بیان اینکه در مناطق بحرانی خرمشهر برای دفع آب‌های سطحی لوله‌گذاری و پمپ‌ها نصب شده است افزود: در برخی نقاط پمپ بنزینی استفاده می شود، همچنین نیروهای خدمات شهری خرمشهر برای مقابله با آب گرفتگی ناشی از بارندگی آمادگی کامل دارند و در هر ناحیه برای مهار آب های سطحی آماده هستند.

 

وی به اجرای طرح نظافت و پاکسازی عمومی محله به محله سطح شهر خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: در چند مرحله با حضور پاکبانان شهرداری خرمشهر اقداماتی از جمله نخاله‌برداری و پاکسازی خیابان‌ها و لایروبی جوی‌های روباز با هدف بهبود وضعیت خدمات شهری و پیشگیری از آبگرفتگی خیابان‌ها در محله‌های مختلف سطح شهر انجام شده است.

 

علوانی تصریح کرد: در شهر خرمشهر پنج ناحیه خدمات شهری فعالیت می کنند و همه نیروها با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروهای خدمات شهری جلوگیری از آبگرفتگی شهردار خرمشهر خبرگزاری شبستان خوزستان آبگرفتگی معابر عمومی منطقه آزاد اروند بارش باران خدمات شهری خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر پورعلی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: در مدت ۱۰ ماهه کاری ام در مدیریت شهری پیربازار اتفاقات خوبی در این شهر صورت گرفت که با همدلی و مشارکت اعضای شورا و شهروندان توأم بوده است.

شهردار پیربازار از استقرار مرکز اورژانس ۱۱۵ در این شهر خبر داد و اضافه کرد: مرکز اورژانس پیربازار از چند سال پیش به تصویب رسیده بود اما نسبت به راه اندازی و استقرار آن اقدام مؤثری صورت نگرفت که با تلاش مجموعه مدیریت شهری و پیگیری‌های شبانه روزی به ثمر نشست.

پورعلی به تشریح جذب امکانات و تجهیزات برای شهرداری پیربازار در سال گذشته پرداخت و بیان کرد: خودروی آتش نشانی برای شهر پیربازار تهیه و مستقر شده و تا راه اندازی کامل سامانه ۱۲۵، شهروندان برای ارتباط با آتش نشانی می‌توانند با شماره ۳۰ - ۳۳۷۱۲۶۲۹ تماس حاصل نمایند.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب ساختمان شهرداری تازه تأسیس پیربازار افزود: خرید یک دستگاه خودروی سواری و همچنین توسعه ساختمان شهرداری پیربازار با تلاش مجموعه مدیریت شهری انجام شده است.

شهردار پیربازار، تخریب پاسگاه انتظامی قدیم و آزادسازی عرصه آن را برگ برنده مدیریت شهری پیربازار برشمرد و بیان کرد: ساختمان رها شده پاسگاه انتظامی پیربازار پس از سال‌ها بلاتکلیفی و بلا استفاده بودن در مجاورت میدان اصلی شهر با پیگیری مدیریت شهری، مجموعه فرماندهی انتظامی تخریب و عرصه آن آزادسازی شد.

پورعلی از بهسازی معابر و محورهای اصلی پیربازار خبر داد و اضافه کرد: ساماندهی و بهسازی محور رشت به پیربازار، پیربازار به چوکام در دستور کار قرار گرفته است.

وی از احداث میدان در مرکز شهر پیربازار خبر داد و افزود: میدان مناسب، استاندارد با اصول ترافیکی در مرکز شهر پس از تخریب پاسگاه قدیم جانمایی و احداث می‌شود.

شهردار پیربازار با بیان اینکه قرارگیری خط ۲۰ کیلوولت فشار متوسط خیابان شهید قربانی نژاد مانع از اجرای پروژه بهسازی و ساماندهی محور پیربازار به چوکام می‌شد، گفت: با هماهنگی و همراهی شرکت توزیع برق گیلان این خط برکنار و جابجا شد تا ساماندهی محور پیربازار به چوکام پس از تکمیل عملیات زیرسازی بدون معارض انجام شود.

پورعلی، استقرار ادارات و نمایندگی‌های دستگاه‌های خدمات رسان را مطالبه جدی شهروندان برشمرد و بیان کرد: راه اندازی نمایندگی ادارات آب و برق و گاز و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در پیربازار از ضروریات است.

وی با بیان اینکه «پُست» دوباره به پیربازار برگشت، افزود: پیگیری مداوم مجموعه مدیریت شهری از طریق اداره کل پست استان سبب شد تا «دفتر پُست» مجدد در این شهر آغاز به کار کرده و راه اندازی گردد.

ارتقای کیفیت خدمات رسانی شهری در پیربازار

شهردار پیربازار با اشاره به اینکه فقر و کمبود و تجهیزات و امکانات در این شهرداری خدمات را دچار چالش می‌کرد، گفت: تقویت و تجیهز ماشین آلات برای شهرداری پیربازار جان دوباره ای به مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی به شهروندان بخشید.

پورعلی از ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت آب شرب شهر پیربازار خبر داد و اضافه کرد: شهرداری پیربازار بهمراه شورای اسلامی شهر تا زمان استقرار ادارات و نمایندگی‌های دستگاه‌های خدمات رسان و نه بر حسب وظیفه پیگیر بخشی از مطالبات مهم شهروندان از جمله آب شرب شد.

به گفته وی مساله آب شرب پیربازار با پیگیری مجموعه مدیریت شهری و از طریق بسیج سازندگی سپاه قدس و شرکت آب و فاضلاب گیلان در حال انجام است.

شهردار پیربازار به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته در این شهر پرداخت و بیان کرد: ساماندهی آرامستان واقع در ورودی شهر، خط کشی معابر. زیباسازی سطح شهر، کاشت گلهای فصلی، تعویض سطل‌های زباله و جایگزینی با سطل‌های گالوانیزه و رنگ آمیزی جداول و … نیز بخش دیگری از اقدامات مدیریت شهری در سال گذشته بوده است که بصورت مستمر در حال اجرا خواهد بود.

پورعلی با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات رسانی شهری در پیربازار در اولویت قرار دارد، گفت: مدیریت شهری پیربازار به خدمات رسانی شهری نگاه کیفی سازی دارد، رویکردی که به رضایتمندی عمومی ختم شود.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی مدیریت پسماند پیربازار افزود: بر اساس قراردادی پسماند شهر پیربازار به کارخانه کود آلی منتقل می‌شود.

شهرداری پیربازار در سال گذشته برای اولین بار دارای کد اعتباری شده است

شهردار پیربازار با اشاره به اینکه شهروندان پیربازار شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند، گفت: بهبود کیفیت زندگی شهری در پیربازار مورد توجه و تاکید مدیریت شهری است.

پورعلی با بیان اینکه شهرداری پیربازار در سال گذشته با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و بانک مرکزی کد دار شده است، اضافه کرد: بعد از گذشته سه سال از عمر شهرداری پیربازار، با پیگیری مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورا این شهرداری برای اولین بار دارای کد اعتباری برای دریافت اعتبارات دولتی شد.

وی با اشاره به نقش مهم شهروندان در توسعه و عمران شهری افزود: مشارکت مردم در همه امور کارساز و رهگشاست و این مهم در حوزه مدیریت شهری دو چندان است.

کد خبر 6088450

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد