Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بارش باران پاییزی که از عصر روز شنبه در آبادان شدت گرفته موجب آبگرفتگی در مناطق کوی ذوالفقاری، برخی از مناطق هسته مرکزی شهر، کارون، جمشیدآباد، فیه و کوی بهار شد و همچنین برق منطقه علوانیه و کوی کارگر و مناطقی از بخش‌ اروندکنار قطع شد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان به خبرنگار ایرنا گفت:بارش باران از روز گذشته در آبادان شروع شده و امروز شدت آن افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدزین‌العابدین موسوی بیان کرد: بیش از یکهزار نفر از ماموران شهرداری و آبفا آبادان برای رفع انسداد روان آب‌ها در حال آماده باش هستند تا مشکل آبگرفتگی در مناطق را برطرف کنند.

وی افزود: هم اکنون بیشترین آبگرفتگی در کوی ذولفقاری و هسته مرکزی شهر آبادان است که تا ساعات آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

رییس اداره برق آبادان نیز گفت‌: بارش باران باعث قطعی برق در منطقه علوانیه و بخشی از کوی کارگر شد.

حسام ثابتی افزود: دلیل اصلی قطعی برق در این مناطق اختلال در سیستم ترانس و مقره تیرهای برق است که پس از رفع مشکل، روشنایی به این مناطق باز خواهد گشت.

وی گفت: شهروندان در صورت قطعی برق با سامانه ۱۲۲ تماس برقرار کنند تا گروه‌ها برای رفع مشکل به محل اعلام شده اعزام شوند.

شهردار آبادان نیز قطعی برق در بهمن ۳۵ این شهر  را باعث خاموش شدن موتور پمپ دفع روان آب‌ها و آبگرفتگی در این منطقه اعلام کرد و افزود: به محض برقراری برق و روشن شدن موتور پمپ منطقه روان آبها دفع می‌شوند.
محمود رضا شیرازی افزود: با توجه به اقدامات گسترده و انجام لایرروبی در منطقه ۲ آبادان در روزهای گذشته، در این منطقه آبگرفتگی نداشتیم.
وی ادامه داد: در هسته مرکزی شهر به ویژه قسمت کارون به دلیل مشکلات فاضلاب تا حدودی شاهد آبگرفتگی معابر هستیم و این مشکل با کمک ماموران آبفا در حال برطرف شدن است.

برچسب‌ها بارش باران خوزستان شهرداری آبادان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران خوزستان شهرداری آبادان آبادان بارش باران خوزستان شهرداری آبادان آبادان اخبار کنکور بارش باران قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم

این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. روستای اسلام آباد از توابع شهرستان شهرضا استان اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این روستا بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

خوشحالی هشتیجانی‌ها از بارش باران بهاری + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • بارش باران و آبگرفتگی در خیابان ابوریحان یزد + فیلم
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم