Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) در توئیتی در پی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور نوشت: بدون شک حمله تروریستی به دانشمند ما توسط یک رژیم تروریست طراحی و برنامه ریزی و توسط همدستان جنایتکار آن اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرم آور است که برخی از ایستادن در برابر تروریسم خودداری کرده و خود را پشت دعوت به «خویشتنداری» پنهان می‌کنند. بی کیفر گذاشتن، به جسورتر شدن رژیم تروریستی منجر می‌شود که تجاوزگری در ذات آن است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر خارجه محمد جواد ظریف شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض امشب نیز در برابر محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها شهرک‌نشینان معترض طی این تظاهرات روبروی محل اقامت نتانیاهو در منطقه اشغالی «قیساریا» را به آتش کشیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیست اعلام کردند که این شهرک‌نشینان معترض خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت هستند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6085926

دیگر خبرها

  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟