Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قیمت دلار امروز ثابت ماند و هر دلار امریکا درصرافی‌های بانک به قیمت ۲۴هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد، بهای خرید اسکناس دلار پایین تر از این محدوده قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، امروز صرافی‌های بانکی هر دلار امریکا را به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کردند که این قیمت ۱۲۰۰ تومان کمتر از نرخ فروش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب هر دلار امریکا در حالی در نیمه کانال ۲۳ هزار تومان خریداری شد که نرخ فروش ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان گزارش شد.

 گزارش‌های رسیده از بازار نشان می‌دهد تحت تاثیر محدودیت‌های اعلامی ناشی از کرونا با کاهش قابل توجه تقاضا روبرو شده است. بالا بودن قیمت حواله دلار در سامانه نیما نسبت به قیمت اسکناس ارزی در سامانه سنا نشان از بالا بودن عرضه در قیاس با تقاضا دارد.

فعالان بازار این هفته را نیز هفته کاهشی قیمت ارز در بازار پیش‌بینی می کنند.

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز دلار قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد

تحلیل رفتار فعالان و معامله‌گران خودروهای تجاری نشان می‌دهد این بازار صعودی و از رکود خارج می‌شود. بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو460  (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.

ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟