Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، متن پیام سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»
(احزاب -۲۳)

دگر بار دستان پلید استکبار جهانی، صهیونیسم و دُوَل خالق و پرورش دهنده تروریسم از آستین مزدوران منافق بیرون آمد و با تعدّی به ساحت پاک اُمّت شهیدپرور ایران اسلامی، دانشمندی وارسته، ولایی، نستوه و مجاهد را با گلوله‌های آمریکایی هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید محسن فخری‌زاده که به حقّ، فخر مکتب اسلام در مبارزه با انحصارطلبان علمی نظام سلطه بود، با شهادت خود حامیان دروغین حقوق بشر، دمکراسی و آزادی را رسوا نمود.

دشمنان کوردل نشان دادند که آنچه مانع تحقق اهداف پلید آن‌ها می‌شود رشد علمی، استقلال و خودکفایی کشور و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه است. اما تجربه افتخارآمیز فرزندان غیور ایران اسلامی اثبات نموده و بار دیگر نشان خواهد داد که شهادت عزیزترین سرمایه‌ها و ترور انسان‌های بزرگ نه تنها مانع رشد و بالندگی آنان نشده، بلکه به همّت جوانان دانشمند و غیور ایران، حرکت پرشتاب‌تر خواهد شد و پرچمی را که شهیدان عزیز برافراشته اند بر زمین نخواهد ماند.

اینجانب شهادت این برادر عالی‌مقام را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، ملت مبارز ایران اسلامی و خانواده معظم شهید، تبریک و تسلیت عرض نموده و با تمامی نیروهای مدافع میهن اسلامی در گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تمامی شهداء از تروریست‌های کوردل و اربابانشان هم‌پیمان می‌شویم.»

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسماعیل قاآنی حقوق بشر استکبار جهانی تروریسم حقوق بشر رژیم صهیونیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وزارت دفاع فرمانده سپاه محسن فخری زاده اسماعیل قاآنی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سربلند میدان» به تازگی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید. سردار حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

پس از شهادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی او در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» نوشته سعید علامیان منتشر و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال ۱۴۰۲ رونمایی شد.

کتاب «سربلند میدان» حاصل ۸۰ ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از هم‌رزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

این کتاب متشکل از ۱۹ فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت می کنند.

چاپ سوم این کتاب با طرح جلد جدید عرضه شده است.

کد خبر 6081679 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد