Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجر گفت: در سه روز گذشته ۳۵ تن نهاده دامی در سطح استان گلستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مختار مهاجر» عصر امروز (شنبه 8 آذر) در ستاد تنظیم بازار استان گلستان اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی که باعث شد قیمت مرغ در یک مقطع زمانی افزایش پیدا کند کاهش میزان جوجه ریزی در اوایل مهر ماه است که بستری برای سوء استفاده برخی از سودجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان به کمبود نهاده های دامی اشاره کرد و افزود: در سه روز گذشته 35 هزار تن نهاده در سامانه بارگزاری شده است که  دامداران استان  توانستند آن را جذب کنند.

 

مهاجر یادآور شد:  متاسفانه برخی افراد نسبت به فروش نهاده به شکل آزاد اقدام کردند و در حال حاضر با پشتیبانی امور دام و دامپزشکی در حال راستی آزمایی این مسئله هستیم.

 

وی گفت: با بررسی هایی که از تهران در راستای تنظیم بازار مرغ و تامین نهاده ها صورت گرفته در دو ماه آینده دغدغه ای نخواهیم داشت و مشکلات مقطعی به زودی حل می شود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: به زودی همچنین با فرصت طلبان و سودجویانی که این شرایط را دامن زدند برخورد خواهیم کرد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت نهاده دامی نهاده دامی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان قیمت مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا مهاجر گفت: ۷۰ درصد تولیدات کشاورزی مربوط به حوزه زراعت است و این معاونت در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نقش هدایت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی را با سپردن کار به دست مردم ایفا می‌کند.

وی اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها را مشارکت حداکثری مردم در امنیت غذایی کشور دانست و گفت: در این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیشترین محصول اساسی از مزارع دیم کشور برداشت می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی افزود: در این طرح ۴۵۰ هزار کشاورز سراسر کشور با همکاری کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در سطح ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم، انواع محصولات اساسی مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی، حبوبات و علوفه کشت می‌کنند.

مهاجر بار دیگر بر نقش بی‌بدیل مردم در انجام امور اشاره کرد و گفت: جهش در کشاورزی یعنی افزایش چشمگیر و این جز با حضور و مشارکت مردم فابل دست یافتن نیست.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فاسد شدن ۲۷ هزار تن نهاده های دامی در ایلام
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند
  • مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • قیمت کود اوره در سال جدید اعلام شد
  • ۱۷۰۰ تن جو دامی برای عشایر استان سمنان تأمین شد
  • توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان
  • بیش از ۸۳ درصد سهمیه کود در آذربایجان‌غربی جذب شد