Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@15:19:06 GMT

فکری یک جلسه محروم شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۷۵۴

فکری یک جلسه محروم شد

سرمربی استقلال با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون پس از برگزاری جلسه‌ی رسیدگی به اتفاقات بازی تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران که در هفته دوم لیگ برتر در اهواز صورت گرفت، برگزار شد که اعضای این کمیته رای به محرومیت یک جلسه‌ا سرمربی آبی‌ها دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فکری بخاطر ویدئویی که از او پس از دیدار برابر فولاد منتشر شده بود، به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد و پس از بررسی‌های لازم، اعضای این کمیته سرمربی استقلال ر ا یک جلسه از همراهی تیمش محروم کردند.

استقلال روز سه‌شنبه هفته جاری در چهارمین مسابقه فصل باید به مصاف پیکان برود که با توجه به محرومیت محمود فکری، این مربی را در کنار خط نخواهد داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/003BFw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محمود فکری یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر

با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس و دانیال اسماعیلی‌فر با جریمه مالی روبه‌رو شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن رأی کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی‌فر مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به شرح زیر است:

آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس

«در مورد گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ 1403/1/30 در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره 1441 مورخ 1402/9/7 بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی‌فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 71 و 112 (بند 5) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 400/000/000 ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 600/000/000 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیرقابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد