Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فتحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور محکوم است و بنا به آموزه‌های اسلامی ما خون شهیدان هدر نخواهد رفت بله رهرو مسیر عزت بخش جامعه خواهد بود.

وی افزود: بدون شک ترور دانشمندان کشورمان توسط دشمنان صهیونیستی و غربی نشان دهنده قرار گرفتن ملت ایران در مسیر درست و اقتدار روزافزون است و دشمنان با این اقدامات ضد بشری تلاش می‌کنند که ما را از مسیر منحرف نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان کوردل خیال نکنند که با ترور شهید فخری زاده می‌توانند پیشرفت‌های علمی کشورمان را محدود کنند بلکه این خون‌های پاک شهدا سبب شکوفایی مسیر علمی و دانش اتمی کشور خواهد شد.

فتحی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی تروریسم قماربازها بوده است و دشمنان قسم خورده این سرزمین همه توطئه‌ها را علیه ما به کار می‌برند تا به مقاصد شوم خویش برسند.

وی اظهار کرد: ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور است اما دشمنان بدانند راهی را که شهید فخری زاده‌ها آغاز کرده، هرگز متوقف نخواهد شد.

فتحی افزود: امیدواریم با درایت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان هرچه زودتر عاملان این جنایت به سزای اعمالشان برسند.

کد خبر 5082648

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت محسن فخری زاده محسن فتحی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی شیوع کرونا هفته بسیج بارش برف کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بوشهر بارش باران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!