Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@05:36:23 GMT

صندوق پالایش یکم از زیان‌ خارج شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۸۱۳

صندوق پالایش یکم از زیان‌ خارج شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن قالیباف اصل امروز در حاشیه دیدار با بسیجیان و پیشکسوتان ایثارگر در سازمان بورس در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد بازگشایی صندوق پالایش یکم گفت: یک پیشنهاد از سوی سازمان بورس به دولت ارائه کردیم که از چند روز قبل انجام شده، اگر این پیشنهاد عملی شود، صندوق پالایش یکم به زودی باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته الان هم پالایش یکم قابل بازگشایی است، چون از زیاندهی خارج شده و به سوددهی رسیده است.

وی در مورد این که این پیشنهاد چه بوده است گفت:‌ هنوز این پیشنهاد مصوب نشده است و فعلا فقط پیشنهاد ارائه کرده‌ایم.

قالیباف همچنین در مورد همکاری سازمان بورس با بسیجیان گفت: به مناسبت هفته بسیج و ایثارگری این مراسم برگزار شد و قرار شد مذاکراتی با صندوق ذخیره بسیجیان و بازار سرمایه انجام شود، در حال حاضر این صندوق به عنوان یک واسطه برای سرمایه‌گذاری عمل می‌کند و می‌تواند در ارائه آموزش به مردم نیز کمک کند، اما هنوز در مورد این که چگونه همکاری کنیم نیاز به مذاکره دارد.

رئیس سازمان بورس همچنین در مورد آخرین مصوبات شورای عالی بورس گفت: شورای عالی بورس هفته پیش جلسه نداشت و هر موقع جلسه داشته بلافاصله اطلاعات آن را اعلام کرده‌ایم.

وی همچنین در مورد زنجیره فولاد و سنگ آهن در بورس کالا گفت: شیوه‌نامه ارائه محصولات زنجیره فولاد نهایی نشده است و بعد از این که یک شیوه نامه نهایی شود در مورد آن صحبت می‌کنیم، البته اصلاحاتی در بندهایی از شیوه‌نامه در رأس اجراست و بعد از اصلاحات شیوه‌نامه اعلام می‌شود و بعد از آن سرمایه‌گذاری بر اساس این شیوه‌نامه در بورس انجام می‌شود و  اثر اجرای این شیوه‌نامه روی سنگ آهن و محصولات فلزی در بورس کالا بعدا باید بررسی شود.

قالیباف همچنین در مورد شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت که به تازگی وارد بورس شده‌اند، گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بازگردان دارند و کارهای آنها به صورت بازگردانی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بورس همچنین در مورد نرم‌افزار ایرانی معاملات بورس گفت: کارهای تهیه این نرم افزار انجام شده و قراردادی با شرکت تولیدکننده ایرانی بسته شده و هر موقع این نرم افزار آماده شود، وارد اجرا خواهد شد.

وی همچنین گفت: کارهای بازارگردانان در بازار سرمایه بر اساس 10 درصد متوسط معاملات در سه ماه قبل انجام می‌شود.

پربیننده ترین آخرین اخبار سهام عدالت/ دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود سالیانه اقدام کنند سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) قابل توجه سهامداران «شپنا»/ اخبار انتخابات آمریکا سهامداران «شپنا» را به صف خرید کشاند ارزش سهام عدالت من (۲۴ آبان ماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صندوق پالایش یکم سازمان بورس سازمان بورس اوراق بهادار حسن قالیباف اصل سازمان بورس اوراق بهادار تهران پالایش یکم صندوق پالایش یکم سهام عدالت همچنین در مورد سرمایه گذاری سازمان بورس پالایش یکم سهام عدالت شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نامه عشقی به پورابراهیمی؛ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس است
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • تلاش برای القای هیجان مثبت به بورس
  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • دلار، سکه، بورس و مسکن؛ بهترین سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۳ کدام است؟