Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام شامگاه شنبه فرمانداری شهرستان اسلامشهر مسعود مرسلپور افزود: این طرح با همکاری تیم تخصصی متشکل از نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، فرماندهی انتظامی، بهزیستی و شهرداری های اسلامشهر و چهاردانگه انجام شد که لازم می دانم از مجریان طرح و همچنین دادستان اسلامشهر قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از جمع آوری این افراد و انجام غربالگری و تست کرونا، بیماران به مدت دو هفته در یکی از کمپ های شهرستان قرنطینه شدند و پس از اتمام این دوره به مدت سه ماه در همین مرکز نگهداری و درمان خواهند شد.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.

برچسب‌ها معتادان متجاهر اسلامشهر اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر اسلامشهر اعتیاد معتادان متجاهر اسلامشهر اعتیاد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • داروهایی که حافظه را ضعیف میکند
  • دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول