Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب سامانه بارشی در کل کشور به جز نوار شمالی و جنوب شرق کشور فعال است گفت: به تدریج از فردا گستره فعالیت این سامانه نوار شمالی را نیز در بر خواهد گرفت.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز یکشنبه بارش باران در استان‌های اصفهان، جنوب همدان و چهارمحال و بختیاری، قم، شرق تهران، جنوب آذربایجان غربی و برخی مناطق زنجان، قزوین و کردستان،  شدت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه روز دوشنبه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود افزود: به تدریج این سامانه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد گفت: بعد از ظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور بارش پراکنده در خوزستان، ایلام، لرستان و چهارمحال بختیاری آغاز می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه روز چهارشنبه در کل نیمه غربی کشور بارش باران پیش بینی می‌شود افزود: در این روز در خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال بختیاری، جنوب همدان و مرکزی، شرق کرمانشاه بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

او افزود:  در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش به صورت برف است و در جنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران ابری و مه آلود گاهی همراه با وزش باد و رگبار باران  است. همچنین فردا شب آسمان پایتخت ابری همراه با مه رقیق در برخی ساعات بارش باران و برف خواهد بود. بیشترین دمای هوا  به ۸ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می رسد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بارش برف و باران آسمان تهران سامانه بارشی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان به نقل از هواشناسی کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته جاری علاوه بر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای در استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق  احتمال دارد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای هفته آینده نیز از شدت ناپایداری های جوی کاسته می شود و در  بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار مورد انتظار است.

همچنین در دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان لاله زار با دمای یک درجه سردترین، ریگان با دمای ۳۶ درجه گرمترین مناطق استان بوده اند.

بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه ثبت شده است.

 

دیگر خبرها

  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان