Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع شهید فخری زاده روز دوشنبه وبا حضورفرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح برگزار می شود.

به گزارش مشرق،  امیر سرتیپ دوم داود عبدی مسئول روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص مراسم تشییع و تدفین شهید برجسته و ممتاز عرصه دفاعی دکتر محسن فخری زاده، اظهار داشت: به اطلاع ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی می رسانیم بر اساس تصمیم ستاد بزرگداشت شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز برای طواف در مضجع نورانی و مرقد شریف رضوی به مشهد مقدس منتقل خواهد شد و پس از آن به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اعزام و طواف داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم داود عبدی ادامه داد: پیکر پاک این شهید مخلص و بی ادعای صنعت دفاعی سپس برای آخرین دیدار با امام و مقتدای خود به حرم حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه برده خواهد شد.

معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم وداع با پیکر پاک این شهید ترور توسط کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاران ایشان برگزار می شود.

وی با تقدیر از احساسات پاک و پرشور مردم قدرشناس و غیور ایران اسلامی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و به منظور لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا، مراسم تدفین و تشییع شهید دکتر فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می شود.

امیر سرتیپ دوم عبدی تأکید کرد: بی شک دست قدرت الهی و اراده پولادین فرزندان ملت بزرگ ایران در زمان مناسب گریبان جنایتکاران این اقدام خباثت آمیز تروریستی را خواهد گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده وزارت دفاع ایران شهید فخری زاده محسن فخری زاده مشرق محسن فخری زاده اخبار داغ نیروهای مسلح فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محل آرامگاه باباطاهر برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

کد خبر 745392

دیگر خبرها

  • عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • ببینید | هشدار صریح ابراهیم رئیسی به اسرائیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح لرستان در روز ارتش
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور