Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۹۰۶نفر رسید.

نوروزیان با اشاره به مرگ شش بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان افزود:اکنون ۲۲۳ نفر با تشخیص کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۶۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو) بستری هستند و حال ۱۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

او افزود:تاکنون ۹۹ هزار و ۴۹۳ آزمایش کووید۱۹ در استان هرمزگان انجام شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس کووید19 بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ افت‌وخیز ناچیزی را تجربه می‌کند. در این میان یکی از خودروهای داخلی بازار ۵۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد.

زوتی DL۵ یکی از اولین خودروهای وارداتی به شمار می‌رود که توسط شرکت سایپا وارد کشور شده است. این خودرو از ابتدای امروز ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی

ساینا دنده‌ای S دوگانه سوز در حال حاضر یکی از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز دو میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۴۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا شمرده می‌شود که ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۷۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است. این خودرو نسبت به ابتدای روز ۵۵ میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس دنده‌ای یکی از جدیدترین و ارزان‌ترین محصولات مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس

دیگنیتی پرستیژ گران‌ترین کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور بوده که برخلاف دیگر خودروهای بازار، با نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از لوکس‌ترین محصولات مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز با افت ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان شده است.

کد خبر 845940 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر / افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش تلفات سیل و باران‌های شدید در افغانستان