Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی‌فضلی گفت: نتایج محدودیت‌های کرونایی خوب بوده است. نقاط قوت افزایش یافته و بیش از ۳۵۰ مورد مصوبه بوده که به دستگاه‌های ذی‌‌ربط ابلاغ شد.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده گفت:‌ الحمدالله یک هفته گذشته اتفاقات خبی در کشور رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الین آن این بود که همه دستگاه‌‌های مسئول اجرای طرح که بیش از 15 دستکاه بوده همه همدیگر را پیدا کردند و هماهنگی خوبی ایجاد کرده است و همه به وظایف خود آشنا هستند.

وی افزود: نتایج محدودیت‌های کرونایی خوب بوده است. نقاط قوت افزایش یافته و بیش از 350 مورد مصوبه بوده که به دستگاه‌های ذی‌‌ربط ابلاغ شد.

وزیر کشور تصریح کرد: دو آمار داریم. بسیاری از شهر‌ها از طرف قرمز به سمت نارجی رفتند. روند رو به پایین است و در خیلی از استان‌ها به عدد خوبی رسیده است. در بوشهر فوتی‌ها به صفر رسیده است. در خراسن شمالی و یزد وضعیت خوبی حاکم شده است و روند روند نزولی است.

لینک کوتاه: asriran.com/003BG3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند

وزیر کشور با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست، گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت:‌ این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز