Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به وضعیت «مهدی ترابی» در لیگ ستارگان قطر ممکن است بازیکن سابق پرسپولیس دوباره به این تیم برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی هافبک – مهاجم فصل گذشته پرسپولیس، چند ماهی است که به تیم العربی قطر پیوسته است. ترابی که به شکلی عجیب و بدون پرداخت مبلغی از پرسپولیس به این تیم رفت، روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی از زمان امضای قرارداد رسمی با العربی، به علت مصدومیت نتوانسته حضوری ثابت در ترکیب این تیم قطری داشته باشد و در بازی آخر هم دوباره مصدوم شد.

مصدومیت های پیاپی ترابی باعث شده تا هواداران و رسانه های قطری خواستار فسخ قرارداد با این بازیکن شوند. این مسئله موجب شده تا صحبت‌هایی در خصوص بازگشت احتمالی ترابی به پرسپولیس شود.

از طرفی پرسپولیسی‌ها بدشان نمی آید دوباره ترابی را در لباس این تیم ببینند، اما فعلا نمیخواهند به صورت رسمی در این مورد اظهار نظر داشته باشند.

گفته می شود که پرسپولیسی ها ابتدا منتظرند تا ببینند تکلیف ترابی با تیم قطری چه می‌شود. اگر به هر دلیلی قرارداد ترابی “فسخ” شود، آن وقت برای جذب او وارد مذاکره خواهند شد.

اگر قرارداد ترابی فسخ نشود، باتوجه به اینکه مبلغ قراردادش با العربی بسیار بالا است پرسپولیس توانایی پرداخت رضایت نامه او را ندارد.

ایرنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین در تازه ترین شایعات رسانه های ضدایرانی، این بار رسانه انگلیسی «ایندیپندیت فارسی» در مطلبی که از آن به عنوان خبر اختصاصی نام برده، مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرده.


این درحالی است که استعلام نام وی در بین سایت های رسمی چنین موضوعی را ثابت نمی کند.
همچنین وی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.


وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.
البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی شود، در چند سال گذشته بارها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند.


شایعه ای که همان زمان خبرگزاری فارس بعد از بررسی موضوع آن را تکذیب کرد.

کد خبر 841004 برچسب‌ها خبر ویژه سید احمد علم الهدی

دیگر خبرها

  • حامی بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • واکنش آذری جهرمی به ادعای رئیسی درباره سرمایه گذاری خارجی در ایران
  • قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!